N3 ini bukan nak memperkatakan perkara tidak elok tentang restoran ni. Apa yang akak nak katakan cuma kita kenalah berhati-hati bila berurusan dengan kedai-kedai yang popular..tidak kiralah restoran ke, pasar raya ke. Sudah kerap kali juga akak terdengar rungutan orang di sekiling akak, berlaku kes yg begini..
Siapa tak kenal "Restoran Sekincan"kan. Memang tengah popular sekarang ni.kawan-kawan dok promote..asik cerita pasal restoran ni. Beberapa minggu lepas..kami berdua pergi nak try rasa keenakan masakan di restoran sekincan yang selalu di sebut kengkawan.
Pada akak biasa aje..takde apa istemewanya. yang istimewanya..tang ni ah..
bila dapat bil..makanan yang kita tak oder dan tak makan pun masuk dalam bil kita. apa cerita..
Nasib baik..akak tanya papa berapa jumlah yg dia bayar..kenapa jadi mahal sangat.kalau kita dah biasa makan..kita dah boleh agak lebih kurang harganya. bila rasa ada sesuatu tak kena akak semak bil..rupanya betul ada yang tak kena..
ikan pari tak oder pun..camna boleh masuk dlm bil.ada unsur nak menipu laa tu..
bila komplen..tersengeh nak refund.
uihhh...sdap nyerrrrr :) lapor rase
ReplyDeleteish...ade ke cmtu niaga?akk..mmg klo pg mkn kedai ni kita kena tgk resit..itulh perangai dil walaupun org nmpk fussy..hihi...
ReplyDeletememang patut pun selalu perhatikan bil
ReplyDeletekadang2 mereka ni suka hati je buat resit
huh...memang tak suka benda macam nih. kaut untung atas kesusahan orang lain
ReplyDeletesalam ziarah...singgah terus terasa lapar pulak...
ReplyDeletebahaya gak klu sambil lewa dgn hal2 bil nie...ape jer diorg nie...bisnes benda halal pun ada niat nk menipu....
ReplyDeleteazwa..
ReplyDeleteakak pun lapo..:)
ummi..
ReplyDeletebetul ummi..lenkali kita kena hati2..
tehr..
ReplyDeletekekadang2 staff yg buat hal camni..boss dia tak tahu menahu..
ye ida. diarang cam tak reti hukum plak..
ReplyDeletesumanje..
ReplyDeletenak ajak mkn bendanya takde plak.:P
auctions..
ReplyDeleteorg sekarang berniaga pk nak untung saja..yg lain tolak ketepi..
SILA LAPOR PADA HAL EHWAL PENGGUNA UNTUK TUNDAKAN LANJUT
ReplyDeletetu laa, sy pun peka dgn bil. our money kan?
ReplyDeletewahh...
ReplyDeletenoted kak.
biar betul dorang ni..
nasib la akak tanya kn.kalo x melayang duit mcm 2 jer
ReplyDeleteyea kak yon bkn restoran..pasaraya terkenal pun selalu mcm tu..
ReplyDeletecome..
ReplyDeletetaklah sampai nak ngadu.perkara kecil diarang tak layan.kita selesai sendiri ajelah.
matjoe..
ReplyDeletebetul tu..nak cari duit bukan senang kan.takan tak pasal2 nak bg ke diaorg pulak..:)
azrina..
ReplyDeletetq..:))
kambeng..
ReplyDeletediut melayang..sayang..;)
azlina..
ReplyDeletelina..pasarraya besar yg kena lebih bhati2..kesilapan kerap berkalu..staff tu buat kerja smbil main2..pastu klik2 2x..:(
Salam..
ReplyDeleteUstaz Love pun ada pengalaman mcm tu gak.. yg tak order dihantar, yg kita order, dia tak buat.. semua tu puncanya sbb pelayan dia warga asing.. kita order pun dia sengih2 je.. ingatkan sengih sebab faham.. hehe