*

Friday, 13 January 2017

Tazkirah Jumaat

Assalamualaikum

Salam jumaat sahabat bloggers yang di kasihi sekelian..

Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud :
Bacalah al-Quran dan menangislah, jika tidak boleh menangis buat-buat menangis


 

Rindu dengan suasana halaman rumah yang di penuhi dengan pokok bunga rose seperti dahulu. meriah dan ceria..
Tiada apa pun yang kekal di dunia ini..sampai masanya ia akan pergi jua..



9 comments :

  1. Selagi ada peluang diberi utk membaca kan KY
    Jgn dah tak larat baru mencari alangkah ruginya.

    ReplyDelete
  2. salam jumaat ky..cantiknya mawar merah sekuntum...nikmati setiap saat-Nya yg dipinjam sementara kpd kita sambil ngaji n bribadah dgn rajin

    ReplyDelete
  3. Ya la...umur makin meningkat, rugi kalau membazirkan waktu. Sementara masih bernafas..eluk beringatkan kita...

    ReplyDelete
  4. kalu buat2 menangis tu pun payah jg kak bla mn hati seakan terpaksa je utk bc quran... allahu

    ReplyDelete
  5. salam malam jumaat mkcik kakRose tuuh., ;p

    ReplyDelete
  6. Ye KY ..
    Jadikan lah Al quran sebagai kawan..

    ReplyDelete
  7. selamat hari isni kak yon

    ReplyDelete
  8. Kenapa kak rose? Byk bunga dah layu ke

    ReplyDelete
  9. Saya ni lama tak menangis KY. Rasa kusam je hati ni.
    Gitulah hukum alam KY. Yg hidup pasti mati...

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..