*

Friday, 30 December 2016

Tazkirah Jumaat

Assalamualaikum..

Salam jumaat rakan blogger..

Rasulullah s.a.w. bersabda yang bermaksud :
Tidak boleh taat kepada sesorang dalam melakukan maksiat kepada Allah. sesungguhnya ketaatan itu dalam melakukan kebaikan.

Gambar hiasan ini dari album gambar kami melancong ke Medan

9 comments :

  1. Sedangkan dgn suami jika disuruh berbuat kejahatan kita boleh ingkar.

    Cantiklah bunga tu KY bergantungan banyak!

    ReplyDelete
  2. SALAM JUMAAT KY...TAAT HANYA KPD SURUHAN ALLAH SWT N RASUL-NYA

    ReplyDelete
  3. Betul..salam Jumaat Kak Yon...untuk mentaati arahan perlu ilmu..mesti bijak beza mana boleh dan tidak boleh ditaati.

    ReplyDelete
  4. salam jumaat terakhir 2016

    ReplyDelete
  5. Salam Jumaat Kak Yon...
    Nampak unik bunga2 bergantungan di pokok tu...cantek.

    ReplyDelete
  6. Salam Jumaat minggu akhir dan bulan akhir 2016.

    ReplyDelete
  7. Bunga brugmnunsia ni beberapa kali beli & tanam tapi tak berbunga sampai sudah.

    ReplyDelete
  8. salam jumaat jugak dari kaknoor KY
    betul tu taat pada yang menyuruh utk kebaikan saja bukan kejahatan kan

    ReplyDelete
  9. Geramnya tengok brugmansia tu...warnanya pun menarik indah di mata.
    Kalau brugmansia ini ke arah kawasan Tanah Tinggi macam Kundasang Sabah banyak menjadi bunganya.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..