*

Friday, 4 November 2016

cantik sangat..

Assalamualaikum..

Hadiah  sehelai sejadah cantik ini pemberian dari sahabat jiran ky yang baru balik dari Mekah..
SubhanaAllah..cantik sangat..
Mulanya ky rasa sayang nak gunakannya..maklum cantik sangat. ingatkan nak gantung di dinding sebagai hiasan..
Tapi bila pikirkan semula tujuan pemberian ini..ky mengubah fikiran..
Sudah tentulah pemberian ini untuk di gunakan dan segala pahalanya dapat di panjangkan..

 berbunga-bunga hati ini tetkala menerimanya..

 menemani sejadah.. kismis dan kurma..

hamparan sejadah yang sangat berharga bagi ky,bukan kerana harganya..tapi ingatan ikhlas dari sahabat jiran setaman..
berbaiklah sesama insan..

14 comments :

  1. Semoga berpanjangan pahalanya...

    ReplyDelete
  2. wah cantik sangat hadiah sejadah tanda ingatan tu tapi kalau xdigunakan rugi juga sbb lamakelamaan akan makan diri

    ReplyDelete
  3. tentu mahal...bersulam lagi tu

    ReplyDelete
  4. Orang yang baik akan selalu diingati.

    ReplyDelete
  5. Cantiknya sejadah tu... biasa tengok sejadah gambar masjid ja...

    Seronok kan bila kawan2 bg buah2 bila balik umrah.. macam lain rasa dari yg beli sini..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. cantik sgt sejadah tu tu kak.. amat bermakna pemberian dr sahabat..

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, cantik sangat KY :)

    ReplyDelete
  8. salam ziarah kak yon ..
    alhamdulillah dapat ole2 dari tanah suci ..
    moga dapat dimanfaatkan sebaik mungkin

    ReplyDelete
  9. Sangat cantik KY..macam crossstich( betul ke eja ) la pula...selalu corak2 yang biasa kita lihat...corak bunga ni 1st time tengok..

    ReplyDelete
  10. Sesuai sejadah tu sbb sesuai ngan jiwa kak yon so better guna jgn d simpan

    ReplyDelete
  11. memang cantiklah kakyon, sesuai dengan kak

    ReplyDelete
  12. Cantik sejadah tu.
    Penggalak rajin solat.

    ReplyDelete
  13. Ha a...cantik! Jarang tengok sejadah mcm tu. Betul tu KY....kalau kita guna sedikit sebanyak dapat jugak dia pahalanya

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..