*

Monday, 10 October 2016

Suri Hati Mr. Pilot

Assalamualaikum..
Salam malam selasa..
Terjebak juga akak dengan drama melayu yg ini " suri hati mr pilot "
Terpengaruh juga akak dengan promo yang di paparkan setiap hari di kaca tv..tambahan pula ada selebriti  terkenal yang akak minat.. Neelofa dan Fattah Amin..pasangan pelakon yang macam serasi bersama..
sebenarnya bukan semua drama melayu yang akak tonton. Kena pilih2 juga.. 😉







Nmpk gayanya setiap malam isnin sampai khamis melekat lah kami dua beranak depan tv menonton lakonan Neelofa dan Fatah Amin..hehehe






32 comments :

  1. Jarang sangat tonton drama tv or filem
    Tidur depan tv adalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan mulakan..bila terjebak payah nk tinggalkan.biasalah.. kekadang tv tengok kita.:)

      Delete
  2. Haha...Mrs.A pun terjebak tadi tapi terlambat sikit sebab tengok citer Korea Scarlet Heart dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. wah..peminat citer korea juga ye..

      Delete
  3. Assalamu'alaikum KY.

    saya jarang sangat dah menonton drama bersiri... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. akk pun jarang tengok..bila anak tengok tumpang kekaki..ehh mcm best pulak..hehe

      Delete
  4. Kalau dah terjebak kenalah ikuti ceritanya setiap hari ....jika tak tak tau pulak jln ceritanya kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu lah SI..tambahan pulak minat kat si pelakonnya..sampai habis siri lah menghadap depan tv

      Delete
  5. salam kak yon. alahai saya tak perasan citer ni. jam brp ya? ada tengok kat ig neelofa update pasal ni tapi saya lupa kul brp. nak tengok pilot yang hensem tu je. hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslam..
      jam 10 mlm Raihanah..;)

      Delete
    2. wokey kak yon, selamat menonton. hihi

      Delete
  6. Macam best ja cerita ni kan Kak.. nak kena ikut smpai tamat..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pelakon tu yg buat kita rasa best tengok. memang kena tonton sampai tamat ni..hihihi

      Delete
  7. Bunda pun sama, macam sesuai jer kalu betul2 neelofa dengan fatah kan,,, fatah pun baru jer putus kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yelah Bonda..
      rasanya memang dearang bercinta kut..lakunan mcm rel jer kan..

      Delete
  8. hehee..saya blm terjebak lagi.
    tapi mmg bahaya, kalau tengok sekali..pastu nak tengok lagi. Skrg ni saya terjebak dgn citer Filipina pk 3 kat tv3 tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann ujie..kalau program yg kita suka..belum sampai masa dh terchongok depan tv..hehe

      Delete
  9. Oh... Kak Yon jgn terkejut rumah kakak tak ada astro tau:)
    Jadi memang tak tahulah cerita ini..
    Dulu anak kecik bimbang asyik ke tv
    Bila anak dah besar rumah tak ada org pulak - tu yg terus tak ada astro sampai sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eloklah tu Zakie..
      akak pun rasa tak perlu..bukan tengok sangat pun.program tv yg sedia ada pun tak tertengok..
      tapi anak yg bayar kerana nak tengok program yg dia suka..akak pun tumpang sekaki.. :)

      Delete
  10. sy layan patahnya sebelah sayap...sbb cite best lakonan pun mantap x kayu hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. baca ulasan dn tengok promo mcm best cerita ni..tapi akak tak tengok..takut terjebak lagi. tambahan pulak minat juga kat Izzue tu..akk nmpk watak realiti dia pun kelakar n chomel je..

      Delete
    2. kalau si awin bini izzue bc komen akk ni habis laaa hahahaha

      Delete
  11. Kak Yon, saya baru baca ruangan gosip katanya mereka bercinta ^_^ Saya tak tengok lagi ceritanya, tajuk pun baru tadi tahu dari ruangan gosip yang sama ^_^

    Pukul berapa cerita ni? Kalau pukul 9 macam tu, 'itinerary' saya penuh, kak... Isnin sampai Jumaat ^_^ Tengok cerita Korea :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nmpk sesuai mereka tu..bagai pinang di belah dua.
      strt pukul 10 . iklan kemain banyak.. iklan lebih panjang dari ceritanya...hehe

      Delete
  12. Amboi layan juga ya KY...hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehee..
      berfeling sebelum tidor Mala...hahaha

      Delete
  13. Tulah KY....samalah, saya pun kalau nak tengok drama kena tengok dulu pelakonnya siapa. Kalau yg minat tu mmg suka jugaklah layan hihi...

    ReplyDelete
  14. tapi sekarang ramai sangat pelakon baru yg tk kenal..lakonan etah apa2..cara lakonan sama jer..watak jer lain..
    ek ele..mcmlah makcik ni tahu menilai lakonan orang...kahkahkah

    ReplyDelete
  15. Replies
    1. pelakonnya yg buat kita tertarik untuk menonton ;)

      Delete
  16. ada ulang tayang tak? selalu terlepas nak tengok sbb kul 10pm tu masa tidur dah tu

    ReplyDelete
  17. Ramai yg tgh layan drama ni

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..