*

Thursday, 7 January 2016

watak dalam mimpi

Assalamualaikum..

gambar hanya hiasan..
Allah hai..malam ni susah pulak nak tidor. puas pejamkan mata dan baca macam- macam surah nak bagi mata ni mengantok..tak jugak mengantok. surah alwaqiah dah 2 kali ky baca..sekali selepas solat isyak dan sekali lagi masa dok lepak nak tunggu mata mengantok buka ipad dan baca..masih tak ngantok juga..huhu

sempat lagi ky kedapur nak buat apa apa kerja yang boleh jadikan mata ni mengantok..terpandang bekas cawan yang belum di basuh dalam sinki. rupanya ini lah penyebab kenapa mata ini tak mengantuk. 
kopi 434 punya pasal..hihi

selepas makan malam tadi..tetiba ky teringin nak makan biskut soda tawar ada orang panggil  biskut mayat  rendam dalam air kopi. pergh.. umpama melepas gian orang kata..hàbislah setengah tipuware ky bedal..hehe
agaknya inilah punca mata ini tak mengantuk. 

dari terkebil2 sensorang..baik ky bw blog kawan-kawan..
tengah bw tetiba dengar en. papa mengigau. memulanya ky malas nak kejutkan dia..tapi makin lama dengar seperti en. papa berbual dengan sesorang.. lalu ky kejutkan dia dan tanya.. " awak ni mengigau...ada mimpi apa-apa ke?
"ye!.. katanya
" awak mimpi apa?
" lembu tu tengah makan biskut !!
" hahh !! apa?
lembu makan biskut !!!

kihkihkih..
bergegar seluruh badan ky menahan nak tergelak.
nak gelak kuat2 kang..orang dengar kata..ada orang sewel pulak dlm rumah ni.

alamak! papa oi! mana pulak datangnya watak lembu dalam mimpi papa nih..
hihihinihi

15 comments :

  1. AllahhuAkbar! Sampai tersedak kakcik ketawa baca 'lembu makan biskut'...

    ReplyDelete
  2. Huhu.. boleh pulak mimpi sambil bersembang dengan KY ye.. haha.. en papa oo en papa

    ReplyDelete
  3. Pepagi dah tersenyum sorang baca n3'kak yon yang lawak ni tau.Hahaa...mimpi lucu hubby kak yon.

    ReplyDelete
  4. Haha kelakarnya lembu mana pulak makan biskut, tapi bukan biskut soda kan.. haha adoi segarnya pagi ni singgah blog KY :) Waalaikumusalam tu la gelak dulu baru nak balas salam.

    ReplyDelete
  5. Haha.....KY ni pandai jugak buat lawak ek...Mesti En Papa tu pun teringin nak makan biskut jugak tu KY, sampai masuk dlm mimpi....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu KY ada masa mmg susah nak tido, jenuhlah baca mcm mcm, lama lama tertido jugaklah akhirnya... Saya kalau tak boleh tido mmg duk atas katil jerlah KY....tak denya merayau ke dapur hihi

      Delete
  6. Kak Zai baca gelak sorang2 kelakarlah pulak lembu mkn biskut cicah kopi.

    Kak Zai tak blh minum kopi kakyon melambung b/p.

    ReplyDelete
  7. heh...heh..gelak sungguh ni..lain org yg ngigau KY yg tergelak besar..

    ReplyDelete
  8. macamana agaknya lembu makan biskut tu. hihih

    ReplyDelete
  9. whatttt...lembu makan biskut ???? hahahaha...aduh kak lawak nyeeee...camne la lembu dalam mimpi somi akak tu makan biskut ek...hahaha...

    ReplyDelete
  10. hahaha.senda pagi ye kak..lembu manalah tu pandai makan biskut :-))

    ReplyDelete
  11. lembu dah tak de tempat nak tuju tu kak..terpaksa makan biskut sebab tak jumpa rumput..heheh

    ReplyDelete
  12. haha KY, kelakar le pulak ngigau papa ye :) adoi..

    ReplyDelete
  13. Agaknya dia terbau biskut yang yon makan terus termimpi lembu makan biskut..hehee..lucu

    ReplyDelete
  14. hahahan ini lawak..alahai cmna la boleh termimpi mcmtu..:p

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..