*

Wednesday, 13 January 2016

Dulu Lain..Sekarang Lain..

Assalamualaikum..

berubah mengikut peredaraan masa..

dulu lain...


sekarang dah lain..




kembangmu yang sentiasa dinanti di waktu pagi..

19 comments :

  1. Replies
    1. tapi sayang pokok rose tu mati dah..

      Delete
  2. Kalau kat tempat saya panggil 'pokok tapak kuda' selalu pokok ni suka tumbuh kat tepi2 pantai atas pasir...kat kampong saya dulu banyak sungguh kak pokok ni kalau time berbunga tu cantik penuh kaler ungu...saya selalu petik time main kawen2

    ReplyDelete
    Replies
    1. oo baru tahu tu bunga tapak kuda

      Delete
    2. sebenarnya ky pun tak tahu nama pokok tu. ambil dari tepi jalan. senang sangat nak hidup.baru rahu namanya 'pokok tapak kuda'..terimakasih Linda.

      Delete
  3. Yonnn...cantiknya bunga2 rose tu dulu...mewahnya bunga...pengsan kak kalau dapat pokok rose begitu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tinggal kenangan saja dah..nak tanam semula macam dulu dah takde kudrat..

      Delete
  4. Yalah kak yon ,mati ke pokok2'ros tu kak yon?..canteknya bunga2 nya banyak .
    Bunga purple tu pun cantek...sejuk mata memandang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokok ros ni perlukan perhatian..bila terbiar macam2 penyakit datang..cepat matinya..huhu
      sekarang tanam pokok yg boleh berdikari..hehehe

      Delete
  5. Mesti tiap pg terjenguk2 tengok bunga kan kak? Hehee

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi..yelah ujie.kekadang perasan mcm jiran tengokkan kita jer.malu sendiri..hehe

      Delete
  6. ubah view baru yer KY cantik tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye PI, daripada rumput yg tumbuh baik ky tanam apapa tumbuhan yg boleh menyejukkan pandangan :)

      Delete
  7. Sukanya kak Zai tengok roses tu lebat berbunga. KY tukar atau mati pokoknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih Zai, pokok rose habis semuanya mati masa ky tinggalkan pergi europe 10 hari. tak berjaga tak bersiram..masa tu pulak cuaca panas..huhu

      Delete
  8. DULU MERAH SEKARANG DAH UNGU

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan marah i love you :)

      Delete
  9. Tetiba teringat lagu SM Salim...hihi
    Gitulah KY.....tak akan sentiasa sama kehidupan kita ni.

    ReplyDelete
  10. Tetiba teringat lagu SM Salim...hihi
    Gitulah KY.....tak akan sentiasa sama kehidupan kita ni.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..