*

Wednesday, 23 December 2015

Meningococcal

Assaalamualaikum..
Selesai sudah .. meningococcal 3 orang RM600..
sekarang ni..apa yang murah ??



24 comments :

  1. mahal juga belanjanya kan tapi terpaksa juga dilakukan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memikirkan dah berusia PI..antibodi pun dah kurang.cuma kena berhati2

      Delete
  2. kalau nak murah kita kena tunggu rombakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. akan datang ubatan akan di beli di farmasi..no subsidi..katanya..

      Delete
  3. Yg lepas kakak injek sekeluarga RM120/- sorang masa nak umrah jugak.
    Sekarang dah RM200/- sorang. Makin lama makin mahal kan KY..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ky ambil ni 2 injek..termasuk mengelak jangkitan batuk dan selsema..

      Delete
  4. Allah mahalnya. kesian kita semua kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. terkejut jugak mulanya..memandangkan penting juga injek tu..ambiklah jugak..

      Delete
  5. Mahal nya.
    Kat klinik saya RM160.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooh..pasni ramai2 serbu klinik DD lah!:)

      Delete
    2. dah terpergi sana..malas nak survey dah. ada juga klinik yg ambil 220..huhu

      Delete
  6. singgah sini petang ni
    ..

    mahal betul bayaran tu....nak tak nak terpaksa ambik juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh kalau tak nak ambil. th travel kata.. kerajaan Arab Saudi dah tak kisah benda ni. buku pun dearang tak ambil sebagai bukti dh injek utk buat visa. tapi ky taknak ambil risiko..macam2 wabak ada sekarang ni kan..

      Delete
  7. Replies
    1. terimakasih kerana singgah ☺

      Delete
  8. Dah mahal skrg ye kyon dulu saya pergi baru rm100.00 ..
    Betul tu kyon takut risiko lain.. lebih baik berhati2..
    Bila kyon nak pergi menunaikan umrah tu..
    Blogger Kak Noor yg di Brunei tu dah berada disana kan kyon..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah pertengahan jan nanti.
      owh ye ker..alhamdhulillah.dikatakan cuaca sejuk sekarang ni

      Delete
  9. Selamat menunaikan umrah Kak Yon...semoga sehat2 jer di sana nanti..
    Salam maulidur rasul..

    ReplyDelete
  10. Mahal nye tapi kite ni rakyat tak bole buat ape2 kene le hadap gak...selamat menunaikan umrah kak

    ReplyDelete
  11. vaksin rupanya ... redha je lah kak yon . nak buat camna kan .

    ReplyDelete
  12. Ky nak kemana ni? Nak gi umrah ke ? Yelahkan....boleh tahan gak tu harganya

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..