*

Thursday, 17 December 2015

Kata-kata Hikmah

Assalamualaikum..
share dari rakan FB..
 titipan kata-kata hikmah untuk peringatan dan kebaikan bersama..


terimakasih kerana sudi membaca :)





11 comments :

  1. Memang benar pesanan itu... :)

    ReplyDelete
  2. Pesanan itu memang elok kakyon tapi macam saya dulu tak dapat nk elak bilamana mertua dah tinggal sorang,wlpun kehidupan kami tak de pravsi ,alhamdulillah banyak kebaikan nya yg kami dapt.

    ReplyDelete
  3. selepas berkhwin seeloknya berumah sendiri n jgn menumpang ibubapa lagi. saling berkerjasama memulakan kehidupan baru menuju bhgia selamanya.

    ReplyDelete
  4. itu sebaiknya tp kalu da tiada pilihan terpaksa jg kan kak. contoh mcm mak ayah tu dah uzur n ada ank sorg je

    ReplyDelete
  5. Itulah yang kak Zai sarankan dengan anak2. Alhamdulillah nampaknya mereka hidup bahagia dan bekerjasama.

    ReplyDelete
  6. betol sangat tu kak...belajar la hidup berdikari...kalau tak mampu beli bole menyewa dulu yg penting ussah senang sama2..

    ReplyDelete
  7. Setuju walau baik macam mana pun bimbang ada tergigit lidah panjang isu jadinya... selain itu bila duduk sendiri belajar utk berdikari juga tak ada pergantungan pada org tua.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah, saya dulu kawen2 je terus duduk rumah sendiri (sewa)..

    ReplyDelete
  9. setuju sangat, saya selalu nasihatkan kawan2,better duduk asing lepas kawin. Saya punya pengalaman yang cukup menyakitkan gara2 'menumpang' adik beradik suami masa baru kahwin sebab rumah sewa sukar dicari waktu itu. Ya, Allah. serik rasanya...

    ReplyDelete
  10. sedap juga lauk telur kicap ni...

    ReplyDelete
  11. Saya mmg setuju tu KY....baik dengan mak sendiri atau mak mertua....

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..