*

Friday, 11 December 2015

berhajat kesana lagi..

Assalamualaikum..
Salam Jumaat yang penuh barokah..
Selamat bercuti untuk rakyat negeri Selangor. 
Cuti panjang sempena hari keputeraan Sultan Selangor bersambung pulak dengan cuti hujung minggu..
Kemanalah agaknya distenasi percutian kawan-kawan ye? 
boleh share sikit kat sini :)
 Ada kesempatan waktu ni..KY nak mentelaah buku ni pula. Maklumlah 5 tahun sudah berlalu..kekadang hampir terlupa apa yang pernah kita lakukan.
KY berhajat kesana lagi..
mengali semula untuk mendapatkan isinya..

21 comments :

  1. Alhamdulillah... rasanya kalau mengulangkaji otomatik kita akan ingat balik KY. Best tu agak-agak bilalah perancangannya tu KY.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila baca semula..baru teringat balik apa yg pernah di lakukan masa pergi dulu.kena ada penambah baikkan..
      insyaallah pertengahan january nanati..

      Delete
  2. Seronoknya jika dapat ke sana ya...Niat memang ada...semoga kita semua sampai juga ke sana

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah..nawaitu dah ada tu..muga di bakbulkan..

      Delete
  3. semoga tertunai jua niat KY kesana insyaAllah.

    ReplyDelete
  4. Moga Allah makbulkan hajat akak nak kesana lagi.. sy pun teringin sangat nak jejak kota suci... mudah2an ada rezeki.. :)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah, semoga dipermudahkan buat KY ke tanah suci sekali lagi ..aamin

    ReplyDelete
  6. Nak ikut KY hihi...
    Teringin sangat nak pergi ke sana....Insyaallah satu masa nanti akan sampai jugak saya....

    ReplyDelete
  7. Nak ikut KY hihi...
    Teringin sangat nak pergi ke sana....Insyaallah satu masa nanti akan sampai jugak saya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom Anom..
      insyaAllah..sampai lah tu nanati..

      Delete
  8. alhamdulillah kak yon . semoga dipermudahkan nanti ...

    ReplyDelete
  9. insyallah apa yang dihajati tertunai..amin

    ReplyDelete
  10. semoga dipermudahkan KN

    ReplyDelete
  11. semoga tercapai hajat kak yon nanti

    ReplyDelete
  12. mudah2an ada rezeki sy jg

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..