*

Wednesday, 16 December 2015

Beli untuk di buang

Assalaamualaikum..
Kalau ikut tempoh belum tamat..
Terkenalah ni..membeli untuk di buang!!!!

17 comments :

  1. Expired datenya lama lagi tu. Bukan rezekilah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau itu bukan rezeki kita kan..

      Delete
  2. selalu juga terkena gitu niat beri hadiah sajalah KY.

    ReplyDelete
  3. Lambat lagi tamat tempohnya tu... :(

    ReplyDelete
  4. Lama lagi expired nya kak yon...tapi takpelah rezeki kan.

    ReplyDelete
  5. Expired date lama lagi sayang kan.

    ReplyDelete
  6. Assalamualaikum...
    Rosak dalam perjalanan ke kedai tu kot....huhuhu
    Tak ada rezeki...Ada hikmahnya tu...

    ReplyDelete
  7. bukan rezeki akak..takpa nanti Allah ganti yg lebih baik...tapi bila tengok tetap sayang kan kak

    ReplyDelete
  8. sayang kan ... kalau kedai dekat boleh la return, kalau kedai jauh terpaksalah buang

    ReplyDelete
  9. Betul tu...nampaknya takder rezeki..

    ReplyDelete
  10. Kalau rajin..g kedai tu semula, pulangkan dan minta tukar kak. Hak kita tu.

    ReplyDelete
  11. lama dh tu expired datenya..takde rezeki la ni..

    ReplyDelete
  12. tak ada rezeki la tu kan

    ReplyDelete
  13. kena tgk betul2 sblm ambik tu ...

    ReplyDelete
  14. Sayangkan KY....tulah saya pun rajin jugak cenggitu, beli bukan main , semangat nak membakingnya entah ke mana hihi...

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..