*

Wednesday, 21 October 2015

Happy Birthday Aydin

Assalamualaikum..
Selepas hampir 3 minggu tidak berjumpa..kami pergi menjemput Aydin balik kerumah kami. Selepas sesi pujuk memujuk..barulah Aydin setuju  mengikut kami balik. happy nampaknya dia tidak macam selalu rasa berat hati nak ikut kami.dapat pula mainan kesukaannya yang Uminya belikan, tak sempat sampai rumah dah tak sabar2 nak main..


Sebenarnya birthday ke3 tahun Aydin pada 6 Oktober lapas. Disebabkan Aydin tidak bersama kami..jadi sambutan birthday dia kami adakan lewat sedikit. kebetulan minggu itu sepupu sepupu Aydin semua ada berkumpul di rumah ..jadi kami raikan juga sambutan harilahirnya secara spontan saja..

 mulanya aydin malu2..lepas sepupu sepupu nyanyikan lagu besday..dia naik semangat nak tiup lilin dan potong kek..


majlis di adakan secara spontan..buatkan Aydin rasa malu2 pulak.




 keesokkannya..Aydin menuntut janji dari Uminya..nakkan hadiah hari jadi.
demi anak nan seorang ini..Umi ambil cuti n bawa kami jalan2 sekali. menjelajah kepelusuk rak mainan di toyrus..hanya satu yang di cari dan di mahukannya..
" i want firetruck only " katanya..

 selepas jumpa apa yang di mahukannya..melekat terus dia kat situ. tak nampak yang lain dah..

walaupun tengok tengok benda yang lain juga..bila di tanya mahuke mainan tu..terus dia jawab.. " Umi..I want fire truck only " sejuk hati Wannya mendengarnya..
 selesai menyopping mainan..singgah pula kat playground dalam bangunan nie.
melayan kerenah dan nak tahu apa yang diminatnya..
 

 macam minat main masak2 pula..hihih


berminat juga jadi tokey supermaket..
kena aje gayanya dia berjualan..hihihi



 semua jenis sayuran yang ada di supermarket itu dapat disebut dan di hafalnya..


semasa di dalam kedai mainan..ky nampak beberapa kali dia mengulang lihat dirak playdoh sambil membelek2.bila di tanya..dia tetap tidak mahukannya. Ky rasa kasihan pula..jadi ky belikan juga. belum sempat sampai rumah playdoh itulah yang jadi mainan dulu....
Happy birthday Aydin Naufal Raiz..semuga kamu sentiasa sihat walafiat dan dalam pemeliharaan Allah swt..membesar sebagai insan yang solleh dan berjasa kepada kedua ibu bapa..Agama, bangsa dan negara. kami semua sayangkan kamu..muaaah..

14 comments :

  1. Happy belated birthday Aydin..
    Wlpn spontan tapi nampak meriah KY..
    Bagus Aydin minta satu jer hadiah..

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday aydin ;-) semoga menjadi ank yg soleh kebanggaan ibu ayah

    ReplyDelete
  3. Happy belated birthday aydin. Meriah majlisnya.
    Walaupun banyak mainan dekat toyrus tapi satu aje yang dia nak.

    ReplyDelete
  4. moga membesar dgn sehat dan kuat Aydin...berjaya dunia akhirat...bagosnye kecik2 dah kuat pendirian... ^_^

    ReplyDelete
  5. Hepi bezday Aydin,bagusnya hanya mahu satu mainan aje...
    Moga membesar menjadi anak soleh dan berbakti pada ayah ibu.

    ReplyDelete
  6. happy birthday Aydin semoga kelak jadi anak soleh kebanggaan keluarga..

    ReplyDelete
  7. Happy belated birthday Aydin..

    ReplyDelete
  8. selamat ulang tahun aydin :-))
    moga jadi anak soleh..penyejuk mata dan hati ibu bapa..amin

    ReplyDelete
  9. Hi, tell Aydin, a gentleman from Canada wishes him a very happy birthday. And have fun.
    You have a very good looking son there. And cute little sister.
    Best regards, you simpan sayu lagu dalam hati.
    Lee.

    ReplyDelete
  10. Happy dan comell Aydin.... Happy belated birthday ya..moga terus membesar dgn sihat, ceria,bijak dan jadi anak soleh... aminnn

    ReplyDelete
  11. Happy belated birtday Aydin. Semoga terus membesar sebagai anak yang soleh, sihat dan cerdik...

    ReplyDelete
  12. Sanah helwa Aydin...membesar dengan penuh kasih sayang, bila besar nanti akan menyebarkan kasih sayang pula..Aamiin.

    ReplyDelete
  13. Hepy Bezday Aydin ....moga makbul doa nekma.....
    Malu malu pulak Aydin ye.......rupanya dlm hati ada taman jugak dak Aydin ni hihi...

    Minat sungguh dia dgn firetruck tu yer KY....

    ReplyDelete
  14. happy belated birthday Aydin...semoga menjadi anak yang soleh dan berjaya. Amin.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..