*

Thursday, 15 October 2015

bantulah mereka

Assalamualaikum..
mari..kita bantu mereka...


membaca kelohan mereka rasa simpati pula
apa rasanya jika anak- anak atau saudara mara kita berada ditempat mereka
rasa tak sampai hati pula dengan setakat berdoa dan melihat saja
marilah kita saling membantu seadanya dan semampunya kita..
mari..kita bantu mereka..

14 comments :

  1. Kutipan zakat berjuta2, agihannya kita tak tahu...

    ReplyDelete
  2. simpati dengan nasib mereka

    ReplyDelete
  3. simpati dengan nasib pelajar2 kita diluar negara sejak kejatuhan ringgit yg merudum ni... moga urusan mrk di permudahkan kan Kak..sama2 kita membantu...

    ReplyDelete
  4. amat bersimpati sekali..semoga ada jln penyelesaian kpd masalah anak2 siswa ini..

    ReplyDelete
  5. betol cakap kakchik nur tu kenapa la pusat zakat tak mahu menolong mereka di sana menuntut ilmu bukan bergi untuk bersuka ria....

    ReplyDelete
  6. semoga dipermudahkanlah buat anak-anak yang menuntut di sana,in shaa allah.

    ReplyDelete
  7. InsyaAllah akan sampai juga bantuan ke sana...semoga keluhan ini telah sampai ke Pejabat Zakat....aaamiin

    ReplyDelete
  8. Terima kasih informasi ini KakYon'
    Kakak terlepas pandang hal ini semua
    Sedih terasa bila baca keratan itu..

    ReplyDelete
  9. Sedih bila baca tapi tak hairan sebab kutipan zakat disalah gunakan.

    ReplyDelete
  10. sekarang macam2 perkara terbongkar..
    aritu baca tentang pelajar tajaan mara..

    ReplyDelete
  11. Mcm2..akhir zaman ni sgt menakut .

    ReplyDelete
  12. Sekarang ni mmg susah nak dpt loan KY apa tah lagi biasiswa....Anak sulung okje tu pun belum dpt loan lagi ni....huhu seram mak tau!

    ReplyDelete
  13. mn laa perginya duit zakat yg berjuta2 tu ya... nk kutip sng je nk dpt kn nyer ya allah.... kasihanilah mereka...

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..