*

Tuesday, 2 December 2014

Apa khabar jutawan LBJ?

Assalamualaikum..
 Apa khabar jutawan LBJ agaknya? 
dengan duit sebanyak 1.5 - 2juta..jutawan LBJ boleh beli macam-macam. buat rumah banglow..beli kereta mewah..melancong anak beranak..

duit 2 juta  ini ..boleh buat  apa ye..

29 comments :

  1. rupiahh! ingatkan RM tadi.. hihi.. tapi masih dikira banyak kan,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama sebutannya..nilai tak sama..

      Delete
  2. Haha.. jutawang nampaknya tu.. kat sana dah boleh buat macam-macam

    ReplyDelete
  3. erk....nak jadi jutawan jugak laaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amanda..senangkan nk jd jutawan..haha

      Delete
  4. kalau ada byk duit tau jew mcmne nak pakai kn kak..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah..pakai sampai tinggal kosong nya jew..hehe

      Delete
  5. Kakcik belum pernah merasa pegang duit berjuta walaupun dalam nilai rupiah... :)

    ReplyDelete
  6. seronoknya kakyon....boleh tido atau duit...hihiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kakau susun selai2 harus muat juga ne..hihi

      Delete
  7. KY.....bestnya kalau dpt duit 2 juta.....
    Hari pertama Okje nak jadi mcm raja sekejap haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hari pertama tu sempat ke lantik dayang2 OKjer..hehe

      Delete
  8. nomnor je besar tp nilainya kecil ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengar jer jutawan..jgn mudah tertawan..haha

      Delete
  9. Kalu lalu LBJ byk banglo.. ada yg buat 3 tingkat dan ada yang letak lif bagai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka pn tak pernah terfikir akan jadi jutawan..tapi merasalah sekejapkan..

      Delete
  10. Jadinya hanya 572 aje KakYon
    Oklah boleh buat bayar bill api/air.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau KY boleh byar bil astro,unify, api n air.. :)

      Delete
  11. terkejut baca LBJ
    sbb dekat ngan umah saya tu, hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Irfa merasalah tengok kemeriahan perkampungan LBJ dulu ye..

      Delete
  12. Sedap bunyinya kakyon tapi nilainya sikit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sana tinggi nilainya Zai..

      Delete
  13. acik ada jugak lalu LBJ tu kakyon..tak tau apa cerita dah kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. balik pada asal kot. beruntung pada yg pandai menguruskan kewangan mereka..

      Delete
  14. merasalah jadi jutawan sekejap..hehe

    ReplyDelete
  15. LBJ tu apa kak yon..kalau jutaan begini mahu setahun JM cuti tanpa gaji :-)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..