*

Thursday, 9 October 2014

ole-ole dan bayaran survey

Assalamualaikum..
ramai pulak kawan-kawan yang pergi obersi dan bawakan ole-ole dari sana. boleh dikatakan 3 minggu berturut KY dapat ole-ole nie. 
mentang-mentang lah diaorang tahu KY suka kumpul FM nie..depa suka sangat nak bagi hak nie..
 dengan tengok benda nie..tentu uolls dah boleh meneka dari mana datangnya ole-ole niekan.. 


 dari bangkok

tshirt dan key holder dari USA nie pemberian dari kawan lama kami..
kat sini..


KY mula mendaftar dengan kompeni Toluna nie sejak 29/3/13.
 ini bayaran hasil dari menjawab survey. bulan sept nei KY dapat tebus 2 kali..iaitu untuk  kali ke 11 dan ke12..


yang ini hasil dari menjawab survey juga. sejak KY mendaftar ini kali ke3 KY dapat menebusnya.

 sekian entry ringkas KY..

16 comments :

  1. Saya pun suka kumpul FM :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selain cantik ada nilai sèninya swndirikan..

      Delete
  2. Alhamdulillah rezeki orang bagi.

    Mana pergi kak zai wajib beli FM. T.shirt hard rock cafe tu kegemaran Mimi anak dara kak zai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi pun senang nak bawak kan Zai..

      Delete
  3. murah rezeki kak yon. FM yg atas sekali tu dari mana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdhulillah..fm tu dari Uzbekistan..

      Delete
  4. Alhamdulillah...murah rezeki...toluna tu betul ek..pernah register tp x pernah buat smpi habis..takut scam plak..huhu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat ini betullah dia bayar. Servey pun yg biasa jer. Agak2 klau soalan mcm bnyk kpd peribadi jgn jawab. Bayaran pun melalui paypal.boleh percaya..

      Delete
  5. assalam KR..mama pun kumpul FM pemberian kawan2..sayang byk yg pecah..dayyan harith dah pandai membaling..mama kumpul n gumkan semula dgn UHU..he2..rezeki dpt cek kan.. :)

    ReplyDelete
  6. kak yon, part jawab survey tu jm kurang faham. kira nya klau jm daftar tuk jawab jgk boleh lah ye

    ReplyDelete
  7. Rezeki tu KY namanya......rezeki FM dengan rezeki al fulus hihi....cantik cantik semuanya...

    ReplyDelete
  8. suka jugak kumpul FM ni..smpai penuh kat pintu fridge tu ditempek..hihihi

    ReplyDelete
  9. CT suka kumpul fm jugak hihi.. jawab survey ? toluna ? apekah itu..

    ReplyDelete
  10. mudah juga nak dapat duit dengan jawab survey

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..