*

Friday, 12 September 2014

Teman

Assalamualaikum..
Salam Jumaat yang penuh barokah..

Manusia yang paling lemah ialah orang yang tidak mampu mencari teman. Namun yang lebih lemah dari itu ialah orang yang mendapatkan banyak teman tetapi mensia – siakannya. (Ali bin Abi Thalib)


...pinjam  kucing cik google

24 comments :

  1. setuju... :) perluaskan ikatan silaturrahim sesama kita

    ReplyDelete
  2. Oleh itu jg persiakan ikatan sebagai teman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila tersimpulnya ikatan..jgnlah mudah memutuskannyà..

      Delete
  3. Ukhwah...Membinanya mudah..Membinasakannya lagi mudah jika tiada sifat amanah...percaya...dan bertolak ansur bersama.

    Salam kenal kakyon..Tkasih singgah dan tinggalkan komen di rumah saya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Eye_nee..ikatàn persaudaraan pun kekadang terlerai kerana tiada sifat amanah n bertolak ansur..

      Delete
  4. Betul tu... jagalah silaturrahim yg terjalin.. smoga ukhwah terus kekal berkekalan....

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah..muga ikatan ukhwah kita berkekalan..

      Delete
  5. Beruntung orang yang punya ramai kawan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tambah beruntung kawan yang boleh terima kita seadanya..kann Mala..

      Delete
  6. teman ketawa senang dicari tapi teman menangis payah ditemui....

    ReplyDelete
    Replies
    1. teman yg ketawakan kita menangis pun ramai..

      Delete
  7. kak Yon salah sorang teman JM kan..ke tak? hihihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. ofkos lah JM..tapi masih teman maya..hihihi

      Delete
  8. Bkn mudah nk kekalkan ukhwah kan kakyon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. selagi tiada perasangka dan menerima seadanya..insyaAllah ukhwah akan kekal selamanya..

      Delete
  9. seronok sangat bila kita dikelilingi teman2 yg sayang pada kita, Alhamdulillah.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terasa kehidupan kita lebih bermakna bila di kelilingi teman2 yg sayangkan kita..

      Delete
  10. teman2 lah memberi semangat dan nasihat bila kita perlukan ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaman sekarang ni susah nak dapat teman yg macam tu QV..

      Delete
  11. Terima kasih kerana menjadi teman kamek KY....hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terimalah kamek seadanya ye OKjer ;)

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..