*

Tuesday, 30 September 2014

jawab jangan tak jawab..

Assalamualaikum..
selingan kejap..

KY mencari sesuatu di sini..

...kemudian mengisinya kedalam bagasi.. 
...agaknya kemana KY nak pergi ?
jawap jangan tak jawab.. ada ole-ole bakal menanti..
:)

37 comments :

  1. Haaaa....mesti nk pegi oversea ni...aussie kot...hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi..mama boleh cuba lagi..

      Delete
  2. Nak g Korea ke? Bestnya travel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ujie, Korea dah pernah pergi sekali..:)

      Delete
  3. korea, nak souvenir kak yon heee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmmm..babYpose, kalau pergi lagi nanti..insyaAllah:)

      Delete
  4. Assalam... kita teka pi Kemboja kut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka suka..bestnya kalau dapat kesana sambil berkorbankan. insyaAllah ada rezeki, umur panjang dengan izin Allah..

      Delete
  5. Selamat meneruskan kembara, KY... :)

    ReplyDelete
  6. wah nak jln jau ni ok jaga diri...

    ReplyDelete
  7. sepertinyaKY mau berangkat menuju ke Desa Cilembu kan?

    salam sehat dan ceria selalu untuk KY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Desa Cilembu tu dimana ya?
      Sskam sihat untuk kamu juga..

      Delete
  8. walau kemana pun destinasinya...semoga sentiasa selamat...enjoy your holiday

    ReplyDelete
  9. Pulau Payar ke Kak yon, eh masih diLangkawi ye....happy holiday

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukanlah sud@is..dsh balik dr Langkawi..

      Delete
  10. tak tau lah kakyon nk meneka.....apapun moga perjalanan yang indah

    ReplyDelete
    Replies
    1. saja suka-suka SI, insyaAllah..

      Delete
  11. Kak Yon nak gi London eh? Waaaa bestnya kak yon nak gi jalan2

    ReplyDelete
    Replies
    1. jauh sangat tu ella..belum/takde perancangan pun nak kesana..budget ciput..huhu

      Delete
  12. Waalaikumsalam .
    Walau ke mana jua k.yon pergi, moga semua urusan di sana nanti dipermudahkan Allah.. Amin

    ReplyDelete
  13. Nak pergi umrah kot. Seronok jika dapat pergi sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah jika di izinkan Allah memang nak kesana PMDR. tapi bukan masa ini..

      Delete
  14. Mesti tempat yang cuaca sejuk kan kak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul 3x..cuaca antara 24-15 degree je.

      Delete
  15. kakyon jgn lupe ole2 ayu ye...
    hehehhehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tekalah dulu Hidayu..heheh. saja Ky gurau, insyaAllah..

      Delete
  16. Hurmm..ke mana pulak ak Yon nak pegi nih ek..ke Hong Kong ke..tak kira walalupun salah JM nk jugak ole2 dari kak Yon tu ahahahaha...tak kira sambil hentak2 kaki ke lantai

    ReplyDelete
  17. adalah..saja nak rahsiakan dari JM..hehe
    bukan HK..nak jln jauh sikit. apasal hentak2 kaki ni kang patah kasut tumit tinggi tu..camner..hihi
    insyaallah..

    ReplyDelete
  18. KY nak JEPUN yehhhh...maklumlah selalu tgk cerita Zizan melancung ke sana hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum ada perancangan OKjer. Lg pun..dulu pernah kesana sekali..
      Kekdahnya ky nak ketempat lain pula..hehe

      Delete
  19. Nyampah tau.....gi DUBAI ke?

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..