*

Friday, 26 September 2014

Cucu ke9

Assalamualaikum..
Alhamdhulillah..di beri kesempatan menanti kelahiran baby sulong kepada anak ketiga KY..
bersyukur.. diberi peluang melihat cucu KY yang ke 9..
semuga kehadiran babygirl membawa keriangan dan kecerian dalam keluarga kami.di murahkan rezeki dan kesihatan yang baik dan menjadi anak yang solehah..
Aamiin..


 ..dua hari di hospital Salam Medical Centre...


alhamdhulillah..ibu dan anak sihat..
hari ini sudah discharge..

20 comments :

  1. Alhamdulillah. tahniah Kakrose. comel cucu akak :-)

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Tahniah kak yer...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Semoga kedua ibu dan anak dalam keadaan sihat sejahtera... :)

    ReplyDelete
  4. yey!!! alhamdulillah tahniah KY!!!! Makin meriah le family KY! Best!

    ReplyDelete
  5. tahniah kakyon....bertambah dah ahli keluarga kakyon

    ReplyDelete
  6. tahniah kak yon dgn kehadiran cucu yg ke 9? alhamdulillah bertambah meriah

    ReplyDelete
  7. Alhamdulillah, tahniah Yon...dah sembilan ya, saya baru la sorang...tak terkejar saya...hahaa...

    ReplyDelete
  8. alahaiii da 9 cucu da..
    alhmdullilah selamat2 semuanye
    comell sgt baby...
    xsbr nk ade baby sndiri

    ReplyDelete
  9. Assalam KY @ kakrose
    First..salam kenal, cantiknya blog ni, suka sangat. Minta maaf baru dapat follow balik arini. Kalau tak keberatan saya nak tau nak panggil apa yea..KY atau kakrose?

    ReplyDelete
  10. Tahniah dan syukur Alhamdulillah buat kak yon sekeluarga.. :) seronoknya pegang baby baru lahir ni suci dan harum je...

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...tahniah kakyon. Seronok bertambah cucu lagi, saya sorang aje itu pun jauh beribu batu.

    ReplyDelete
  12. Tahniah kak yon!! Dpt cucu baru..

    ReplyDelete
  13. Tahniah kak yon, comel putih gebu cucu baru kak yun

    ReplyDelete
  14. alhamdulillah, tahniah...

    cucu yg ke brapa ni?..

    ReplyDelete
  15. ke 9, dh ramai.. meriahlh ye

    ReplyDelete
  16. al-hamdulillah,,cucu ke9 dah
    tahniah yer kak yon..

    ReplyDelete
  17. Alhamdulillah...comellnya baby.. Tahniah kak..:)

    ReplyDelete
  18. tahniah untuk Kak Yon n family ye..

    ReplyDelete
  19. seronok nya kak Yon...bertambah ahli keluarga..cucu ke -9..Wow!!! REZEKI tu

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..