*

Saturday, 9 August 2014

perkampungan fridge megnets

Assalaamualaikum..
Salam lebaran ke13..
Hujung minggu di bulan syawal, mesti ramai rakan blogger memenuhi undangan kerumah terbuka kan?
Selamat menjamu selera..makan tu berpada2 lah ye..jangan sampai tersedak or terbelahak..sudahlah...hehe

Hari ini, sebelah pagi akak pergi memenuhi undangan majlis khatam Quran di shah Alam dan selepas tu terus ke majlis cukur rambut di Kelang pula..huhu

Sementara tu..akak ajak layankan entry akak dari sini ..

...ini perkampungan fridge magnets akak..hahah

44 comments :

  1. Banyaknya FM kakyon..kak zai pun suka kumpul bila pergi jenjalan mesti beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu..sambil2 kumpul hobi, akak jual online fm tu..mna tak habis jd koleksi sendiri..

      Delete
  2. Byknya dh sesak tu kak, nk derma kat sy pun bole jg hehe..slmt hr ry kak yon

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah..sesak dah. nnti bakal bertambah ahlinya lagi..hehe

      Delete
  3. owh! peminat FM yer..banyak tu..idea yang bagus jugak tu...kena juga tempatnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. begitulah kiranya Bunda. dah terjebak minatkan FM ni..

      Delete
  4. Wahh byk tuh FM nye yer.. Sama laa suka gak ngumpul kalau ada org yg bagi.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rinna..bestnya kalau ada orang bagi, nak nak yg luar negara punya..

      Delete
  5. meriah!saya pun suka kumpul gak..tapi tak sebanyak kakyon la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. meriah dah perkampungan FM akakkan..
      takpe Sal pelan2 kumpul, akak pun kumpul sejak 2006 lagi..

      Delete
  6. Salam kenal kak yon..
    Beli kat mana papan magnet tu kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat berkenalan syieda..
      akak beli di Ikea. harga satu rm49.90.. kalau tak silap akak lah..

      Delete
  7. Replies
    1. beli..pastu simpan. bila display jadi sesak dah mama..:)

      Delete
  8. wah banyak nya koleksi fm kakyon.....kat rumah sya adalah sikit itu pun Iman suka sngat cabut2 dan alih2 tpt....lama2 trcabut terus...hihiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila Iman dah besar nnti tentu dia tak buat lagi..:)

      Delete
  9. banyak , kena buat kampung sebelah kalau macam ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya cukupla tu..dah tak cukup tanah nak buat perkampungsn baru..hehe

      Delete
  10. kena ambil langkah baru besarkan ruangan tu
    dah hampir penuh nampak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau bertambah sesak..kenalah cari emak angkat untuk mereka..hehe

      Delete
  11. banyak benar koleksi magnet nya disini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyak..pemberian dr teman n rakan..

      Delete
  12. salam kak
    saya punya FM banyak yg jatuh pastu pecah2..
    nanti kene beli bekas khas nih...kt IKEA yek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sayang..kenspa pecah?
      haah akk beli diIkea..

      Delete
  13. meriahhhh~
    zura pon suka kumpul FM gak.. hehehe

    ReplyDelete
  14. salam aidilfitri kak..
    dah kena beli board baru tu..dah penuh sendat..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kembali DZ..
      Masaalahnya dinding rumah pun dah sendat juga..hihi

      Delete
  15. Meriahnya FM tu.. saya pernah cuba nak kumpul FM tapi anak2 berkenan akhirnya tak meneruskan minat tu.. kena tengok je lah koleksi orang lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok juga Aisy Nasiha tak terus terjebak mengimpul fm. Dah terjebak payah nk berhenti tau!

      Delete
  16. Replies
    1. adalah..gift dari kawan2..

      Delete
  17. banyak nya koleksi FM kak Yon..suka ngumpul jgk eh..kalau mcm tu..lepas JM balik dari travel boleh ngepos ke kak Yon barang sekeping dua :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lama juga akk mengumpul JM, boleh le sangat.. nanti bila travel lagi roger akak eh..

      Delete
  18. Wah banyaknya koleksi akak.. farah pun suka buat koleksi FM jugak..=D

    ReplyDelete
    Replies
    1. samalah kita..boleh kita tukar sesama suka farah..

      Delete
  19. wahh...tu semua mesti fridge magnet yg FM beli bila travel...banyak negara la tu nampak gayanya...:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. adalah sikit2 yg akk beli masa akak travel..ada yg kawan2 bagi. kebanyakkanya beli kat sini aje..

      Delete
  20. Selagi Syawal mmg tak habis lagi sesi makan makankan KY....hehe...Wahhh bedtnya FM pun ada kampung!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bulan puasa bulan menguruskan badan..bulan raya pulak mengedempulkan badan..hahah
      dah berkumpul tu OKje..jadilah perkampungan..hihi

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..