*

Monday, 18 August 2014

monday blues

Assalamualaikum..
 malasnya nak bersiaran..
sindrom monday blues..

my bambam ke 8..
Saif~.. share selimut dengan Wan boleh?


19 comments :

  1. x mau blues2.. jom lmpat2 pg senin ni..

    ReplyDelete
  2. skhg ni memang sejuk selalu sedap tarik selimut kakyon ...boleh buat mimpi macam saif..

    ReplyDelete
  3. Alahai wan ni kalau nak share selimut boleh aje tapi kalau nak share buai memang harulah hihi...

    ReplyDelete
  4. Syoknya tengok dia tido. Rasa nak bersiesta juga jadi mata kuyu.

    ReplyDelete
  5. kakyon, bukan monday je..pagi2 ni memang blues sikit lepas sarapan baru boleh rock hehe... :) geram tengok cucu wan tu..pinjam boleh??

    ReplyDelete
  6. jangan blues blues haaaaaa..:P

    ReplyDelete
  7. subhanallah...meh sini nak pelok sikit

    ReplyDelete
  8. Wahh..dah yang ke 8. Bahagianya Yon....

    ReplyDelete
  9. geramnya rasa cubit-cubit..si bambam Saif niii

    ReplyDelete
  10. Comeynya...budak kecik ni...lena dibuai mimpi.

    Jeles kak zai orang ada cucu boleh selalu tengok.

    ReplyDelete
  11. saif ni bam bam dengan aunty lah..senang nk gomol2.hehehe

    ReplyDelete
  12. Alolo.....nyenyak betul si bambam tido

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..