*

Thursday, 31 July 2014

salam eidul fitri..

Assalamualaikum..
Salam eidul fitri maaf zahir batin..
Belum terlambat nak ucapkan selamat hari raya. Minggu terakhir ramadhan tersangatlah sibuknya hingga tak sempat nak updet blogs akak dan berblogwalking ke blog kawan kawan semua..

Nak updet gambar raya pun tak bersemangat. Semangat akak  hilang entah kemana..huhu

 Ini gambar cucu cucu akak selepas dapat duit upah berpuasa dari atok mereka. Upah untuk mereka supaya bersemangat untuk berpuasa penuh sebulan..




25 comments :

  1. Salam kak
    selamat hari raya maaf zahir batin. Seronok kann bila ramai bertandang ke rumah..tapi letih la kann...saya siap bawak lari mak ke rumah sedara mara utk beraya tak bg duduk rumah sendiri sebab terlampau ramai yg bertandang raya ke 2 tuh.m..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkslm..
      awal raya ni akak duk rmh tungu sedara dtg..dah hujung2 nanti giliran akak pula beraya..

      Delete
  2. selamat hari raya kak yon maaf zahir batin..walau penat melayan tetamu yg berkunjung tapi yg penting happy...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesamalah kita paridah. seronok dgn tetamu yg datang..hilang semua rasa penat..

      Delete
  3. selamat hari raya kak..
    maaf zahir batin..

    bosan raya tahun ni.. balik kg shari saja then rush balik penang..
    mak ayah dah mula kerja.. kita kenalah ikut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya CT Humairah..
      Siti masih belum berkeluarga.. terpaksalah ikut kemana mak ayah pergi berayakan? masa inilah paling berharga..boleh cipta memori indah masa berhari raya. esok2 dah berkeluarga sendiri..saat itu dah takde lagi..:)

      Delete
  4. Salam Idul Fitri, Kakyon. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kembali kakcik Nur :)

      Delete
  5. Selamat hari raya kak yon, samalah Jm x de mood nk upload gambar raya. Best nya cucu2 kak yon dpt upah puasa :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat hari raya JM.
      kad raya dah lama sampai.belum smpat nak stori. terimakasih bnyk ye. samalah akak pun cam liat sikit nak stori pasal raya..mood belum dtg..

      Delete
  6. amboiii hepi kemain dpt duit drpd atuk ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu yg bersemangat depa puasa. Masuk umo 10 tahun takdpt lagi dah..

      Delete
  7. Ingat zaman kak baya cucu-cucu Yon, era zaman awal 70an. Sanggup jalan dari rumah dekat empat batu kerumah Tun Mahathir. Masa tu dapat dua puluh sen sorang. Wah...rasa besar sangat dah. .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah zaman anak akak kecik tahun 80an..akak paksa diarang beratur ambil duit raya dari Tun sendiri..hihi
      tak dpt mkn pun tak pe. Punyalah ramai org..last dpt ambil seketul lemang jer..hehe

      Delete
  8. Salam lebaran....zaman kecil2 dan hari raya...nostalgia gitew...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam lebaran kembali BUNDA...banyak kenangan tercipta dikala menyambut raya. Semua itu akan jd nostalgia buat mereka nanti..

      Delete
  9. Salam Kak Yon.. saya pun sama,, cuma upload sekeping je pic raya .. pic2 lain kat kamera lom lagi transfer masuk dalam lappy..

    Selamat hari Raya ! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkslm Farra..raya tahun ini cam mls nk bergmbr. Gmbr family sendiri pun x bnyk.bila sibuk melayan dan berborak dgn tetamu..semuanya lupa..hehe

      Delete
  10. selamat hari raya kak yon

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat hari raya buat rostina sekeluarga :)

      Delete
  11. sama la kita..makin hari semangat berblog makin kelaut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. buka saja kelaut kamsiah..kehutan belantara mana ntah..bagai tak nmpk jln pulang..

      Delete
  12. Penat buat kuih kot KY hehe

    ReplyDelete
  13. selamat hari raya kak yon

    ReplyDelete
  14. cerianya cucu2 kak rose dapat duit raya lah katakan.hehehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..