*

Friday, 6 June 2014

gaya hiasan rumah masuk suratkhabar

Assalaamualaikum..

Semenjak akak terjebak cara menghias rumah dengan hiasan gaya Inggeris, inilah kali pertama hiasan dalam rumah akak menjadi paparan dalam suratkhabar.
menyimpan sedikit rasa bangga, tapi bukan bangga diri ye! di atas pencapaian peribadi akak, dan sokongan dari suami dan anak2. akak bukanlah asalnya dari anak orang kaya untuk berbangga dengan gaya..tapi dek kerana minat pada sesuatu yang boleh menceriakan kehidupan akak, makanya akak usahakan juga dalam melayan hobi akak ini.
sekadar hendak berkongsi saja ye!!


ada dalam sisipan akhbar utusan malaysia..

26 comments :

  1. Wah..lawa rumah akak, patutla masuk majalah. Kena minat dan tekad agaknya ya? Saya rasa kalau saja2 payah juga nak rumah yang besar macam tu jadi lawa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minat akak sejak muda dulu. Setiapkali pindah..gaya ini juga menjadi minag aksk..

      Delete
  2. Utusan hari ni ke kak Yon...jap nk g tengok :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hari jumaat lepas dsh JM..

      Delete
  3. Wah cantik la akak.. dulu minat jugak hiasan ala2 english nie..tapi skrg minat more tue yg gaya yang diamond2 tue kak.. apa konsep orang panggil ek..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh. Taktau pulsk akak gaya apa tu. Hiasan bnyk yg blink2 ye..mcm bollywood..

      Delete
  4. owh , inilah yang kak yon cerita hari tu yer ... tak de pulak utusan nak di tgk . saya pun suka juga dgn hiasan ala inggeris ni ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah QV. Cerita yang biasa2 jer. :)

      Delete
  5. tahniah kakyon ....tentu cantik hiasan rumah kakyon ni sebab tu masuk akhbar....
    rugi lah sya tak beli utusan ...

    ReplyDelete
  6. salam kakyon
    tahniah masuk paper...ala tak sempat beli & baca ..baca kat sini pon OK kot :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah, berbaloi melayan minat kalau ada orang hargai begini...Gaya Inggeris memang cantik dan nyaman dilihat.

    ReplyDelete
  8. tahniah, memang cantik rumahnya

    ReplyDelete
  9. Cayalahhh!!! Tahniah Kakyon! leh la mintak tips... saya tak reti la bab2 deco... rumah lapang jek tatau nak hias huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau rmh ada rsmai budak2 susah juga. susah nk kawsl mereka dr merosakksn barng hiasan. Yg penting keselesaan org dlm rumah...

      Delete
  10. Salam sis, pertama kali bertandang ke sini. Cantik ya rumah!!! Tergoda LM tgk. Bilalah agaknya dpt miliki rumah cantik mcm ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah LM., satu hari tercapai impian LM..
      terimakasih sudi singgah sini.

      Delete
  11. Tahniah!..tak sia2 minat dan usaha selama ini mendapat hasil sebagai bahan untuk di kongsi kan bersama...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdhulillah..dapat akak berkongsi idea saja..

      Delete
  12. jgn dilayan cakap2 org yg berfikiran negatif...yg penting niat kita utk berkongsi..mungkin boleh memberi idea kpd yg lain,kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betultu..klau nak layansemua cakap2 orang, semua benda kita tak boleh buat..

      Delete
  13. Cantiknya rumah akak. seronok duduk dalam rumah yang cantik hiasan ni.

    ReplyDelete
  14. Terimakasih. Sama jer nurul rasanya ;)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..