*

Wednesday, 11 June 2014

entry marhaban

Assalaamualaikum..

entry auto publish jer lah..


 entrynya kat sini  marhaban ..


14 comments :

  1. Kalau pergi marhaban mesti dpt goodie bag special kan KakYon:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang special sikit dari tetamu lain..hehe

      Delete
  2. Replies
    1. buku mathurat..cupcake..fero rocer.ada purse juga..

      Delete
  3. Cantik pulak merah pink tu ye Kakyon...

    ReplyDelete
  4. Kat kawasan saya duduk ni tak ada Marhaban wanita. Semua lelaki. Kalau ada pilihan mesti nak yang wanita sebab lebih merdu dan kontrol suaranya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kawasan akak ada 2 kumpulan, lelaki dan perempuan. kumpulan lelaki ada kompang sekali. lain kali panggillah kumpulan akak..hehe

      Delete
  5. salam perkenalan...done follow here..:)

    ReplyDelete
  6. kat kg saya bila raya wajib ada marhaban . lelaki hari raya ke 2 , perempuan lak hari raya seminggu ... dapat sambutan yg menggalakkan dr generasi muda .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kg akak pun wajib ada mathaban bila raya. Cuma sekarang ni dah takde pelabis, ramai org muda dah duduk kl, nak kumpul org pun susah..

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..