*

Monday, 26 May 2014

N3 kosong

Assalamualaikum..
Sebenarnya masa nak buat N3 pagi tadi akak dalam kereta nak beli sarapan merangkap lauk tengahari.
dah jadi kebiasaan taip dulu sebagai draft guna fon atau tab. bila free di rumah baru tepek gambar..publish atau kalau nak auto publish..
 akak baru nak taip..tetiba cucu akak rampas tap akak cakap nak main geme..hihi
jadi Wannya beralah lah...
ermmm..dah dapat ke dia..paham2 ajelah..tap sana tap sini..akak pun tak sedar dia dah terpublishkan N3 kosong akak.. 

 


26 comments :

  1. KakYon busy ke?
    Moga sihat hendaknya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. taklah bz Zakie..main2 dgn cucu..

      Delete
  2. semoga sihat dan semlamat utk akk

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdhulillah akak sihat Anies..

      Delete
  3. biasa lah budak2 kakyon...ada juga teman bermain dengan cucu ,cam sya ni duk sorang je bila anak ke sekolah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah kekadang berperang dgn cucu sorang nie. bila takde sunyi pulak..hehe

      Delete
  4. Mesti suka akak bermain-main dengan cucu kesayangan. Biasalah tu anak-anak zaman sekarang. Mereka kadang-kadang tahu semua tentang IT lebih pada kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. budak sekarang pandai jer dia megacukan gajet2 terkini.takde siapa yg ajar pun..

      Delete
  5. Oh... itulah kakak hairan kenapa kosong aje:)
    Nenek kalau dgn cucu memang mengalah memanjang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah..bila akk buka email ada komen Zakie..terkejut akak. sib baik tak terpost draft poyo2 yg akak tulis..hihi

      Delete
  6. Salam Kak Rose...biasa la bdk2,diaorg lg pandai dgn gajet2 ni dr kita.Udah trrrpost lak n3 nenek dia yer..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wkslm Atie..
      tak berani lagi dah bagi ke dia..nnti gmbr apaapa pulak terpost..hihi

      Delete
  7. Budak2 lagi pandai kan kak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. mereka tu advance sangat..

      Delete
  8. hehehe...cute nye...

    ReplyDelete
  9. hihihihi.. takpe.. buat buat baca je lah..

    ReplyDelete
  10. salam

    errr..kosong ke...hehehe
    best kan ada cucu...bila la saya pulak nk dapat pangkat 'datuk' ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. wkslm
      memula kosong .. pastu tampal kendian..hehe
      'datuk' C ni ..in Sya Allah akan dapat. yang susah 'datuk' A dan B..hihi

      Delete
  11. Kak Yon..ehehe..kelakar pulak bila baca berebut ngan cucu..anak saudara JM pun sama kak Yon..bila g umah dia pegang TAB je..laju je ambil pastu main game..baru umur 2 tahun setengah..bijak budak2 sekarang ni tak mcm kita dulu kan

    ReplyDelete
  12. Kerana cucu, apepun ikut jelah kak...
    Mesti comeyy kan cucu kak ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang selalu nenek akan beralah dgn cucunya. dgn anak sendiri kekadang takde tolak ansurnya..

      Delete
  13. Dah katanya nenek borek ...cucu mestilah rintik hehe...
    Bakal jadi blogger hebat cucu tu nanti....hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..