*

Sunday, 6 April 2014

tidurlah..dah larut malam ni..

Assalaamualsikum..
Sejak kebelakangan ini akak kerap terjaga malam..mungkin di sebabkan kesihatan yang sering terganggu..
Bila terjaga malam..kata ustaz, ambillah peluang mendekatkan diri pada Allah..
Alhamdhulillah..
bila selalu sangat terjaga..sampai nak masuk subuh baru nak terlena..mesti ada sesuatu yang tak kena. Puas di pujuk mata ni..tidurlah..dah larut malam ni..namun mata ni tetap segar macam buah longan kena ais..huhu hihihi
Kenapa agaknya ye?
Ahhhhh!!!  Semalan dan beberapa beberapa malam sebelumnya..sering bermimpi berkaitan dengan "kain batik ku hilang"
mengaruttttlahhhh !!!!

8 comments :

  1. kadang kala kita kena terima hakikat mimpi itu memberi maklumat ... selebihnya serahkan pada Allah ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu. selebihnya..Allah yang maha mengetahuinya..

      Delete
  2. Ada kata symptom nak menopos pun susah tidur kan KakYon. Tapi oklah dpt bangun tengah malam tak mengantuk masa tahajjud. Moga KakYon sihat itu yg penting.

    Wahai mimpi kalau baik segerakanlah tapi kalau tak baik hindarkanlah. takut bila cakap bab mimpi ni Kak Yon sebab kadang macam sebagai petunjuk pulak kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. zaman itu dah lama berlalu Zakie..tiada masaalah dan alhamdhulillah..

      bab mimpi nie kan Zakie..bukan kata nak percaya sangat. tapi pernah lalui kejadian yg sama. nauzubillah. memasing dah tua..takkan pihak sana teringin nak mencuba lagi pulak? apalah manusia nie..bila harta jadi pilihan..tak ingatkan akan balasan Tuhan.

      Delete
  3. saya pun kerap terjaga malam, sebab anak kecik masih menyusu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. waktu ni lah rasa bahagia sangat..sambil tidur memeluk baby sedang menyusu..

      Delete
  4. Replies
    1. sya pernah alami dulu maksu..nmpknya mcm nak berulang lagi..

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..