*

Wednesday, 9 April 2014

Menu Yang Special

Assalaamualaikum..
Sejujurnya..sejak kebelakangan dan beberapa tahun kebelakangan ini akak memang jarang memasak. Apalah sangat nak makan untuk 2 orang saja kan. Dari bersusah payah menyediakan itu dan ini lebih baik beli saja. Tambahan pulak di Seksyen 7 Shah Alam ni berderet kedai makan. Kecualilah kalau semua anak2 balik berkumpul..akak suka memasak menu yang special untuk mereka..
semalam dan hari ini rajin pulak akak memasak. Jemu dah makan lauk beli jer..huhu





Takde menu yang special pun..tapi menu yang special inilah yang buat en.papa dan akak menambah berat badan..hehe

8 comments :

  1. sedapnya sambal udang petai tu..terliur acik tengok kakyon

    ReplyDelete
    Replies
    1. sesekali makan oklah acik. selalu sangat sakit tekak nanti..

      Delete
  2. Tak tahanlah kakak tengok KakYon. Macam nak ngap aje rasa:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. lauk yang biasa2 saja zakie..:)

      Delete
  3. Menu spesial hasil air tangan ibu ni lah yang membesarkan anak2 kan... menggoda betul sambal udang tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. walau pun setakat telor goreng sedap pada selera anak2..hihi

      Delete
  4. sy nk ikan gorerng tu je cmpr nasi mkn pns arghhhhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikan tamban hitam tiu anies..memang sedap makan panas2 dgn nasi..

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..