*

Wednesday, 26 March 2014

Yang Penting Otak tidak Kosong

Assalaamualaikum..
Walaupun sedang dalam keadaan sedih mengenangkan nasib penumpang dan pesawat MAS MH 730, sambil akak tercoggok depan TV mengikuti siaran langsung perkembanagan berita terkini..sempat juga akk berblog walking.
sedih.. sedih juga..sebak..sebak juga..sampai terbuai perasaan ini terikut2 dengan banyak sangat andaian yang macam2..seolah2 fokus aktiviti harian akak dah tertumpu kat tragedi tersebut..
apa kata kita relex sekejap..santaikan diri kita..
 
 terjah punya terjah..terterjah blog.. http://sayanurazu.blogspot.com.
 
 jom kita menguji otak.. otak sebelah mana yang banyak kita pakai..
jom klik kat sini 

akak dah test..tapi macam malu pulak nak share keputusan..hihi
Tak kisahlah..apa pun keputusan ujian itu.
yang penting otak tidak kosong
akk bersyukur dengan  kurnian Allah SWT pada akak.
Alhamdhulillah..



2 comments :

  1. Ramai yg buat N3 ini Kak Yon. Kakak dah uji dan nampak gayanya kakak macam lebih menggunakan sebelah kiri... ala tak payah nak malu Kak Yon hakikat sebenar pun belum tentu betul kan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm ramai aje yg guna otak kiri.
      kali pertama test otak kanan..kali kedua otak kiri pulak..konpius jadi nya..hihi

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..