*

Monday, 1 July 2013

happy belated besday papa

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi.. semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah swt..

kenangan berlaku pada 9/6/13. 
nak kata buat sambutan besday en.papa pun bukan. sbb akk takde prepared apepe pun. rancangannya nak makan2 kat luar, tapi seorang ahli keluarga baru admit hospital, jadi semua rancangan terbatal, akk rasa tak seronok pulak kalau salah seorang takde..

bila anak2 datang..akk masaklah..tapi ala kadar saja. salah seorang anak akk bawak kek..jadi meriahlah cucu2 akk melagukan lagu selamat hari lahir dengan suara yang gemersik untuk atoknya yang ke 65 tahun..hehe
moga kehidupan atok lebih di berkati Allah dan di murahkan rezeki..doa dari anak2 dan cucu cucu atok..












 selamat hari jadi sayang.. ada kenangan yang terjadi di hari jadi sayang kali ini..alhamdhulillah usia kita masih panjang...



3 comments :

  1. fuyoo ramai tu cucu...

    :))

    semoga bahagia...

    ReplyDelete
  2. Seronoknya. Apa yg lebih seronok sebenarnya Kak Yon bila ahli keluarga dapat berkumpul sama dgn penuh kasih sayang. Kek dan makanan sebagai memenuhi masa yg ada sebenarnya...

    ReplyDelete
  3. Salam Ramadhan dan happy birthday utk papa...
    Kenangan apa tu kakrose? Nak tau sgt ni...hehe..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..