*

Monday, 13 May 2013

salam pagi isnin

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi.. semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah swt..

sudah masanya untuk kembali seperti sediakala. perkara yang lepas biarkan berlalu..hadapai perkara yang mendatang dengan hati dan fikiran lebih tenang. anggaplah apa yang berlaku seperti kocakan air dalam cawan kopi jer. bila dah sejuk tenanglah dia..
 tahniah kepada yang menang..dan yang kalah terimalah keputusan dengan hati yang redha. kan semuanya ketentuan ALLAH. marilah bermuhasabah diri..memperbaiki kelemahan diri. janganlah sampai mengadaikan maruah diri hanya kerana tak puas hati dengan apa yang di hajati tidak di penuhi..

salam pagi isnin..senyum dan ceria  selalu..:)

 koleksi terbaharu bunga rose di halaman akk..mc spise


 abb tide..ini pasu kedua

 rasanya lama dah akk tak membeli buku atau  majalah. gara2 ingin nak tahu cerita rakan FB yang masuk majalah di ruangan dekorasi gaya Inggeris akk membeli juga...hehe

 saluran mengundiku.mungkinkah ini kali terakhir akk mengundi? kalau dipanjang umur..In Shaa Allah, sekali lagi mengundi..akk naik  satu saluran lagi..huhu














7 comments :

  1. cantik bunga-bunga tu. suka tengok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih cik manggis..

      Delete
  2. seronoknya kak tgk bunga rose akak tu..
    mcm duk kat cameron highlands je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat tanah rendah pun rose boleh hidup kalau kena cara penjagaanya..

      Delete
  3. uiii mengharum la taman akk ye ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena tengok juga bunga mana yg kembang. tak semua bunga rose harum baunya..

      Delete
  4. cantiknyer bunga rose tu ! byk pula kuntum bunga yang memekar yer

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..