*

Thursday, 16 May 2013

restoran Adam Lai

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi.. semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah swt..

masih lagi nak cerita pasal makan2 ..hihi
restoran Adam lai di seksyen 15 Shah Alam..sangat femes restoran nie..
di kata kan..ownernya seorang pelakon / pelawak..ala lupa pulak namanya. dulu beliau berkerja di telekom shah alam. dulu..selalu akk ternampak beliau dikaunter bila akk bayar bil talipon. sekarang nie dah letak jawatan gamaknya..tak nampak pulak kelibat lagi dah kat situ..

  kat restoran Adam Lai nie..amat jarang ada meja yang kosong. sentiasa di booked ataupun walkin custemernya pun ramai..
selalunya.. kalau akk makan kat sana..menu yang akk suka ialah nasi goreng seafood dan butterprawn dia.. yang tersedap setakat ni akk pernah makan..mengikut selera akklah..
kali ini akk nak tukar menu pulak. makan nasi goreng seafood bersama ayam goreng telor masin..pergh! pergh! pergh!
terbaik sekali..


kalau tak silap sepinggan kecil ni RM19..cukuplah untuk dua orang makan..


nasi goreng seafood
~~~ kan ke elok dua2 duduk semeja bincang bebaik ~~~
sejukkan tekak.. jangan bertekak..heheh
nampak air ni terus rasa dahaga..hehe

 ******
menariknya..tiada apa2 xtra chargre..:)

15 comments :

  1. SS15 tu bsr kak...kt area mn ni???

    ReplyDelete
    Replies
    1. anies..akk dah updet kat entry..

      Delete
  2. ayam goreng telur masin. chinese style, memang sedap kak yon (^_~)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nisah..ye pertamakali mkn jatuh cinta terus..:-)

      Delete
  3. Masalahnya satu gelas merah satu lagi hijau KakYon. Utk hilangkan dahaga tekak bolehlah tapi bersatu pasti masing-masing tak mahu warna dia hilang - tak amhu kalah hihi...

    Sedapnya nasi goreng...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kakzakie.. kalau dicampurkan tentu menarik warna dan rasanya.orang muda kan suka mencipta resepi minuman baru buat menghilangkan rasa dahaga mereka. kita dulu2 asik minum sirap je..hehe

      Delete
  4. Kak yon ada ctc no x...dh terliur ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. rosayu..akk dah updet kat entry.

      Delete
  5. Sedapnya. nak pegi cari juga la kat sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. silakan..contact no pun dah ada..

      Delete
  6. ni restoran ebby yus raja lawak kan?kena masuk dlm bloglist jjcm ni..heheheh..slm ukhuwah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ummi..puas akk nk mengingatkan nama ebby yus ni.yg ingat muka dia dgn loghat nogori dia..hehe

      Delete
  7. Cawangan Baru Restoran Adam Lai...lailailai

    ReplyDelete
  8. waa..menu yg sama ke? boleh terjah kesana..kut2 dpt sponser..ekekeke..

    ReplyDelete
  9. Anonymous22/8/14 20:34

    Masakan biasa harga pon agak mahal dari restoran masakan melayu di depan tu..nama pon menarik tambahan menarik..restoran mmyankeez food dia semua best..mee bandung muar yg dibuat mmg superbbb

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..