*

Sunday, 26 May 2013

Pendeknya masa..

Assalaam..
Lately nie akk rasa masa 24 jam untuk akk terasa  pendek sangat..
Hari2 yg akk lalui rasa macam tak cukup untuk akk. Terkejar2 kesana kemari..apa yg di rancang semua tak menjadi. Nampaknya aktiviti keluarga tak dapat dilaksanakan tahun ini.banyak sangat halangan yang tak dapat di elakkan..huhu
Yang tak boleh elak cuma aktiviti makan2..hehe

 
 Mas Mono..seakan tajuk lagu Jeffridin Mas Mona..hehe

goreng pisang bersalut cheese dan coklat. memula makan rasa muak..pastu  sedap pulak..

 menu utama..nasi ayam bakar. rasa sedap harga pun berbaloi..

11 comments :

  1. goreng pisang campur tu?

    mesti dengan pisang lembik manis kan?

    nampak menarik

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena pisang yg lembik2 sikit sedap..

      Delete
  2. Macam mana sibuk pun Kak Yon makan tak pernah lupa kita ni... usah kata makan sedap macam yg Kak Yon tayang, makan nasi putih dgn sayur bening, sambal belacan dan ikan goreng pun jadilah tak lupa punya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. menu sihat dan terbaik.xyah xsesais pasti boleh slim melim..heheh

      Delete
  3. perrghhhh meleleh sy dibuat nyer

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. patutla, banyak mase habis kat bab makan makan nie.. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaysia makmur..rakyatnya suka makan2..hehe

      Delete
  6. hidup kita memang sentisa sibuk
    tapi
    sibuk pun tak apa
    asal saja masih sempat makan
    hehe

    ReplyDelete
  7. Sedap-sedap semuanya. Nak rasa juga.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..