*

Wednesday, 15 May 2013

dinner buffet di royale chulan..

Assalaam..
cerita makan2 paling seronok nak dikongsi..hihih
biarlah apa orang nak kata...
asalkan kita rasa gembira dan bahagia..
takde niat nak menunjuk atau berbangga..
sekadar cerita..saja2 suka..
Oya janji bila dapat bonus nak belanja ibu n en.papa dinner kat hotel. di mana? 
di Royale Chulan..
dinner buffet pada 27/4/13..

keluar rumah lepas asar..dekat maghrib baru sampai. bukan jauh sangat shah alam dengan kl. biasalah jem teruk dan sesat barat, perkara biasa kan sesat dalam hutan batu. orang sekarang lebih suka guna GPS, tapi akk suka guna kaedah mengecam..hehe
 solat maghrib tak jadi masaalah. tempat memang ada..cuma nak dengan taknak jer nak tunaikan kewajipan..

 amacam..muka serupa ker?hehe. baik cicom wan nie..tak banyak ragam. bila mengantuk terus tidor. tak susah jaga baby, bila dah di displinkan waktu bila nak menyusu dan tidor.bawak kemana2 tak menjadi masaalah..

meja telah di tempah awal.

enjoy nampaknya..dua beranak nie menikmati makanan..






menu2 yang menambat selera akk untuk menjamahnya.banyak lagi yang lain.. tapi cukuplah tak larat dah..

9 comments :

  1. sob sob sob..smpi ati akk x ajk sy... ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan sedih cik anies..lain kalilah..;-)

      Delete
  2. wooo udang die marvelous kot...

    ReplyDelete
  3. err sedapnya kak..
    terliur nisah, nak2 pengat labu tu.. hurm hurm

    ReplyDelete
    Replies
    1. akk pun suka pengat labu yg di sejukkan dulu..

      Delete
  4. Salam kak Rose..bestnya klu ada yg belanja makan..sedap2 lak tu menunya :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm azatie..makan free memang sedap.cer kuar belanja sendiri..huhu kempis dompet..

      Delete
  5. nampak sedap sebab gambar gambag pon maveles! :D

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..