*

Wednesday, 15 May 2013

cuti hari buruh

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi.. 
semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah swt..

Lepak bersama Ai n Nadia di journal by..sempena hari buruh rabu 1st may lepas. Mulanya Ai Nadia nak belanja makan meatball di Ikea, otw jem kuat sangat..jadi patah balik nak ke Mont Kiara plak..

Pertama kali ke Publika shopping kompleks ni..terletak di Mont Kiara. Saja Ai bawa akk kesana. katanya..inilah salah satu bangunan yang di bawah seliaannya. Sejak balik dari belajar di Jepun..Ai terus berkerja di syarikat GLC  hingga kini. tapi lepas ni, Ai bertukar tempat lain yang lebih baik dari sebelumnya..
alhamdhulillah..rezeki bertambah..





konsep kedai makan ni lain dari yang lain.di pintu masuk utama mempamerkan berbagai model typewritter lama. typewritter ini dijadikan sebagai ID kedai makan ini. banyak lagi barang2 lama yang di pamerkan. pengunjungnya sangat ramai..atau kebetulan hari cuti..sampaikan kena Q hampir 30 minit untuk dapatkan tempat duduk.

sementara tunggu semua pesanan makanan lain sampai..dua beranak ni layan dulu cerita P. Ramlee yang di tayangkan di skrin tv. memang santai habis layan cerita P.Ramlee nie..hihi

 

nasi lemak yang paling sedap. sepinggan boleh makan untuk dua orang. kalau tak silap harganya RM29++ sepinggan.
 mahalkan? tapi berbaloi untuk rasanya yang enak dan mengenyangkan serta perkhidmatan yang tidak mengecewakan..
 
makanannya yang lain pun sedap2 belaka.

akk ambik gambo ni sebab nak tunjuk memang betul2 akk makan tau..bukan sebab akk ni, apa yang di kata orang sakit dot dot dot tu..huhu
ini betul betul!!! bukan cobaan!!!hahah



10 comments :

  1. Unik kedai ni...saya suka kedai yg guna konsep barang2 antik ni....

    Teringin nak ke Publika ni..selalu baca aja..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suasana pun tenang n selesa. Tapi tak bnyak chois klo nak menyopping..

      Delete
  2. Replies
    1. Kat sana ramai foreigner..tunyg mahal kut..

      Delete
  3. namapak sedap tapi rm 29 tu fuyyo !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sesekali boleh..mau botak pala klo wat selalu..huhu

      Delete
  4. kalau mahal pun asalkan sedap2 puas hati...tapi kalu selalu2 mau kontang jugak purse....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nafas pun kempis kembong..kempis kembong..hehe

      Delete
  5. Salam Kak Yon,
    JM uka yg last tu..spagetti eh..

    ReplyDelete
  6. spagetti dia pun sedap..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..