*

Wednesday, 10 April 2013

pemandangan biasa..

Assalaam..
 rakan bloggers yang di kasihi.. semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..

dimana2 dapat di lihat situasi begini.dah jadi trend..:/

maaf abang..kakak..akk copet gamabr mu..


10 comments :

  1. Replies
    1. Sporting derang..wat hal memasing..

      Delete
  2. ha ah kan kak, sampai ke meja makan pun lagi nak tengok phone..aihhh..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendek kata tak lepas dr tsngsn laa..hehe

      Delete
  3. Betullah dah jadi pemandangan biasa dah...
    Kak Ros tahu tak kes di China seorg gadis sampai termasuk dlm longkang gara-gara khusyuk sambil jalan terus belebus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..tak dengar pulak.kelskar pulak..

      Delete
  4. zaman sekarang ni manusia dah kurang gunakan mulut untuk berhubung
    hehe

    ReplyDelete
  5. lama2 semua bisu..sbb dah jarang bercakap..heheh

    ReplyDelete
  6. uiks..try la usik mereka

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo usik pun mereka tak layan..:)

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..