*

Friday, 12 April 2013

percutian atas kapal part4

Assalaam..
 rakan bloggers yang di kasihi.. semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah swt..
sambung cerita jalan2 naik cruise..
hari ketiga kapal kami berlaboh di Krabi pulak. ramai yang turun kepantai.  kami ambil keputusan nak berehat atas kapal saja kerana budget kami tidak lah sampai hendak kesana. lagipun mengikut itenery yang di sediakan..tempat2 yang hendak di lawati ialah tempat2 yang kami dah pernah pergi. tak payah lah buang duit dan berpenat ketempat yang sudah tahu keadaanya..kata en.papa..
jadi aktiviti seharian kami.. makan tidor..makan tidor..huhuh 

sebelah malam pula..kami di raikan dengan hidangan makan malam yg special. makan malam bersama kapten dan krew super star libra..
dalam ramai2 tu ternampak seorang retis..* rasa2nyalah *.. bersama rakan dan pasangan memasing. ala retis yg dah tak glamor lagi..hihi

 
  

 



 

 dari menu pembuka selera hingga lah ke dessert semuanya sedap belaka. papa yang tak berapa suka makan speggeti pun makan sampai licin.kalau nak ikutkan kuantiti makanan yang di hidangkan tidaklah sebanyak mana pun..tapi sudah cukup buat kami kekenyangan sepanjang malam.
  selepas makan malam.. diadakan pula majlis farewell party. bersantai sambil makan2 dan minum2..huh. bila dah kenyang mata pun mengantuk..kami abaikan saja majlis tu..biarlah majlis tu buat orang2 yang suka gitu..gitu..
lebih baik berkemas beg pakaian..esok kami dah nak balik!! 
 hehehe..rindu dah kat tilam dan bantal busyuk ku!! huhuhu




16 comments :

  1. Yg last tu tiramisu kn? Perrrrghhhhh

    ReplyDelete
  2. yang udang pelik tu udang ape eh??


    nampak sedap...

    ReplyDelete
    Replies
    1. udang biasa dan ikan salmon.sedap sangat..P

      Delete
  3. seronoknya! Saya x pernah bercuti atas kapal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wokey lah.satu hari nanti ibuhani kena try..honey moon kali kedua..hehe

      Delete
  4. beshnya bercuti atas kapal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. besh Neida..takcaya cuba try pergi..hehe

      Delete
  5. menu2 di atas pinggan putih itu menambat hatiku....;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menu yg jarang kita dapat di kedai2 biasa..hehe

      Delete
  6. assalam, salam ukhuwah dari bunda..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wslm Bunda..salam ukhwah dari akk juga :)

      Delete
  7. seronoknya naik cruise

    tak pernah naik hewheewww

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok Syazana..
      naiklah skrng tengah banyak promosi..

      Delete
  8. best kan akak belayar sambil berhoney2.. :)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..