*

Friday, 8 March 2013

ikea dan akk

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi.. semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..

bila tengok iklan ikea menari2 kat blog akk ni..terus akk teringat.. baru minggu lepas akk pergi ke ikea. seperti biasa ikea dan akk.. seolah olah tak boleh di pisahkan..hehe
kalau pergi ke ikea memang tak sah kalau tak membelikan! sebabnya..dapatlah tiket paking percuma. tak kiralah beli barang banyak mana pun..

mulanya nak membeli barang lain..bila barang yang nak di beli takde..barang lain pulak yang di belinya..
mulanya akk cuma nak mencari/membeli rod langsir. bila barang tu dah takde stok..mulalah akk mencari barangan koleksi terbaru yang lain..huhu

pasu bunga dari tin ini akk beli sepasang. masa akk beli..tak terfikir nak buat apa dengan benda ni. yang akk nampak ianya sangat cantik dan sesuai sebagai hiasan.
bila sampai rumah..letak jer dulu atas meja. bila lapang2 nanti bolehlah fikirkan apa nak di buat dengan benda ni..



 papa terpaut dengan bibir yg gedabak ni..hihi
lembut jer katanya..:)


kan betul! aideen pun suka peluk peluk..sampai nyenyak tidor..

beli watercan nak buat siram pokok bunga. tapi.. rasanya nak hantar buat decoupage..boleh jadikan tempat gubahan bunga..
banyak blog yang buat lukisan tangan di atas barangan terpakai..tengoklah dulu..rezeki siapalah yg dapat buat benda nie..:)

5 comments :

  1. Kalau dah tak boleh pisah kakyon memanglah masuk aje ada benda akan dicapai. Tapi apa yg dicapai cantik tak menyesal juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. masaalahnya.. semua barang cantik.tak mampu menolaknya..huhu

      Delete
  2. Saya suka flowernya.... Looks elegant., About lipnya no comment cuz a bit scarry with it's tooth :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. tq Gen-Q. tak mengigit punya..;P

      Delete
  3. aideen pun suka pink ek?..he2x.. bambamnya aideen geram tenguk !!..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..