*

Monday, 11 March 2013

dapat tempahan

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi.. semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..

syukur alhamdhulillah..
ada juga pelanggan akk yang berminat nak menempah gubahan bunga telor ini.
walau pun tak banyak..sekurang2nya bergunalah reben akk yang berlebih ni. tidaklah membazir tersimpan begitu saja..

ada banyak lagi contoh bunga reben di sini .. di sini.. di sini juga ..

10 comments :

  1. cantik la kak.riben tu dr kertas ke kak?tengok mcm riben kertas.

    ReplyDelete
  2. Haah ina..reben kertas..

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. assalam kakyon..cantik bunga tu..acik memang tak pandai..kerastangan

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum ..kreatif sungguh kak yon...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah...rezeki kan? cantik sangat.. memang kreatif

    ReplyDelete
  7. Kalau kreatif memang cantik jadinya Kakyon.
    Ini utk hiasan dalam rumah sendiri dah tak payah beli:)

    ReplyDelete
  8. cantiklah kak yon... berseni tgn kakyon ni....

    ReplyDelete
  9. memang cantik..berseni tgn akak ek..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..