*

Friday, 8 March 2013

belayar dengan star cruises

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi.. semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..


akk tengah bersiap2 nak packing barang keperluan untuk pergi bercuti naik kapal star cruises pada hari ahad ni. tak sabar dan berdebar2 ni..maklum pertama kali naik kapal berlayar.
bergerak dari rumah kira2 jam 6.30 am..senang cakap lepas solat subohlah. kami ke Berjaya Time square untuk naik bas jam 7.30 am ke pulau pinang. Lama juga dah tak naik bas. rasa seriowla pulak..huhu
nama saja percutian selama 4hari 3malam..tapi sebenarnya 2hari 3malam saja. mana tak nya..2hari lagi tu bercuti dalam bas.. perjalanan pergi dan balik..hahaha

best ke tidak percutian akk kali ini ..balik nanti akk update eah!
kompeni yang akk follow ni namanya HWAJING TRAVEL & TOURS SDN BHD.
tambang untuk percutian 2 orang  RM2322, termasuk makan dan minum atas kapal star cruises, penginapan dan pengangkutan dari KL ke Penang-Penang ke KL.
akk ada tanya kawan2 yang dah pernah pergi..ada yang kata murah..ada juga yang kata mahal. mana2 ajelah janji akk happy. kalau ada sesiapa yang nak pergi tu..servay2 lah dulu ye..mana tahu dapat harga yang lagi murah!
apa pun doakan akk dan en. papa selamat pergi dan selamat balik dari bercuti ekk!
babai..jumpa lagi..:)

 

3 comments :

  1. wah...excitednya! nanti update tau cik rose, ambik gambar banyak2..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

      Delete
  2. `hepi honey` akak..ehem jauhnya akak naik cruise dr penang..kat pulau indah pun ada terminal cruise..tak blh naik dr sini ek?..selalu mama naik ke`cruise`yg berlabuh dipelabuhan waktu bekerja dulu atas urusan kerja !!..he2x..bila la dpt belayar dgn cruise ni?..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..