*

Saturday, 16 February 2013

pelayaranku

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi..
 semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..

hadiah sempena ulangtahun kelahiran..
4 hari 3 malam naik kapal belayar.. ala2 cerita titanic..hihi
* janganlah karam macam cerita lakonan Leonardo DiCaprio dan Kate Winslet tu..*
perasan pulak akk!..hahah
lama lagi nak naik kapal tu..lebih kurang 3 minggu lagi. tapi saja je.. sambil bersiap barangan yang nak dibawa masuk dalam beg..teringat nak update blog pulak..
insyaallah..balik nanti akk ceritalah pengalaman  pelayaran akk eah!..
sebenarnya akk ni penakut tengok laut. selalu rasa cuak bila naik kapal/ferry. pergi langkawi tu dah banyak kali..tapi tetap berdebar ketakutan bila nak naik ferry.
 harap2 akk tak mabuk laut..huhu

 :))

4 comments :

  1. Replies
    1. DARI PAK SUNANG Syukur alhamdulillah saya ucapkan kepada ALLAH karna atas kehendaknya melalui AKI DARMO saya sekaran sudah bisa buka toko sendiri dan bahkan saya berencana ingin membangun hotel dan itu semua berkat bantuan AKI DARMO,saya tidak pernah menyanka kalau saya sudah bisa sesukses ini,atas bantuan AKI DARMO yang telah memberikan nomor selama 3x putaran dan alhamdulillah itu semuanya tembus bahkan beliau juga membantu saya dengan dana ghaib dan itu juga benar benar terbukti, AKI DARMO juga menawarkan minyak penarik kepada saya dan katanya minyak ini bisa digunakan untuk berbagai jenis keperluan dan baru kali ini saya temukan paranormal yang bisa dipercaya,,bagi teman teman yang ingin dibantu untuk dikasi nomor yang benar benar terbukti tembus atau dana ghaib dan kepengen ingin membeli minyak penglaris jualang silahkan hubungi AKI DARMO di 082-310-142-255 ini benar benar terbukti nyata karna saya sendiri yang sudah membuktikannya –ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI -http://pendidikan-merangin.blogspot.co.id

      Delete
  2. lambat lagi Cikilolo.apa pun terimakasih :)

    ReplyDelete
  3. `hepi holiday @ berhoney..honey dear akak`.. ;)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..