*

Sunday, 10 February 2013

nuffnang dan rose

Assalaam rakan blogger yang di kasihi...
 semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..
 Semalam baru akk dapat cek dari en. nuffnang. berballoi berblog nikan? sambil mengisi masa lapang *betulke ada masa lapang atau saja lapangkan masa..heheh* boleh menjana pendapatan tambahan..
terimakasih nuffnang :))
 
jumlah yang akk dapat tidaklah sebanyak jumlah yang otai bloggers dapat. tapi cukuplah untuk membeli makanan pokok rose di halaman rumah akk tu. sukanya akk.. tak perlulah akk keluarkan duit poket belanja dapur akk untuk membeli makanan rose akk tu..


pokok rose golden celebrations akk dah mencapai ketinggian lebih 5kaki dan memanjat arch yang akk sengaja pasangkan untuknya.

14 comments :

  1. Alhamdulillah.

    Cantik bunga mawar Kakyon. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih Kakchik Nur.:)

      Delete
  2. syukur alhamdulillah..rezeki kan akak..

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...rezeki tu kakyon :-) waaa kakyon pun peminat bunga ros ka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadilah rezeki tukan :).yelah Murni..awak pun sama ke?

      Delete
  4. rumah zana juga yg takde pokok rose. kakrose, bila nak belanja ni? dah berapa kali dpt tu....zana punya saja taknak cashout, biar berkulat dlm tu...hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom ler tanam rose.kat sabah pkk rose boleh hidup suburkan.
      balik sini habaq lah..no hal akk boleh belanja. :)

      Delete
  5. tak hingin nk belanja okje?hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan taak hingin tapi tak hingat~ hehe

      Delete
  6. alhamdulillah.. sayapun sedang menunggu cek nuff, mungkin rabu sampai kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdhulillah..tahniahlah. nuff belum pernah menghampakan..

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..