*

Saturday, 16 February 2013

makan..makan dan makan lagi..

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi..
 semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..

 akk pun tak tahu nama restoran ni..tapi dekat belakang bangunan Lorenzo depan pejabat pos besar shah alam.
anak2 akaklah nie..dearang pakat2 belanja akk  makan tengahari sempena harijadi akk 10 feb ari tu..
tempat ni baru bukak. belum ramai pengunjung. masa kami sampai, adalah 2-3 family yg sedang makan di situ. tempat ni boleh juga disewa untuk majlis pertunangan atau perkahwinan..
makanan pun boleh tahan sedapnya..







 Lepas makan tengahari..kami ke OU pulak. jalan2 cuci mata..shopping sikit sikit jer..hehe
penat berjalan pekene pizza pulak. adui! manalah tak gedabak mak!..hahha




 inilah  aktiviti makan2 kami..

2 comments :

  1. bestnya ada cucu & ank2 yg menemani..mama ni makan berdua je dgn en.papa..kadang2 boring jugak !!..he2x..

    ReplyDelete
  2. buat masa ni insyaallahlah mama.bila mama ada cucu nanti mesti meriah juga..:)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..