*

Thursday, 28 February 2013

halamanku..

Assalaam rakan bloggers yang di kasihi..
 semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..
nikmati keindahan ciptaan Allah swt..









































10 comments :

  1. Mesti wangi halaman rumahkan dengan pelbagai jenis ros ni...

    ReplyDelete
  2. salam...
    cantik...
    tapi halaman rumah kak Yana tu leh ke...
    jom singgah jap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm..temekasih.
      tentu boleh..

      Delete
  3. Sungguh Kakyon kakak sangat jeles. Kalaulah tangan kakak macam kakyon alangkah baiknya. Kakak tanam daun aje yg banyak adalah satu dua aje yg nak tunjuk belas kan tuannya.. Sukalah kalau tanam semua berhasil macam ini..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada caranya zakie. rose sukakan panas dlm masa sama sukakan air.yg penting cukup pengudaraan tanah tidak lembab. cukup makan juga..

      Delete
  4. cantik & mendamaikan..dikelilingi olh rose yg mekar..mesti wangi je rumah akak..rumah mama takde pokok bunga pun..hu2x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak semua bunga rose wangi mama. ada sejenis dua jer yg wangi.

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..