*

Monday, 11 February 2013

eerk!!!

Assalaam rakan blogger yang di ingati..
 semoga kita semua diberkati dan dalam rahmat Allah..

sesekali jom jengah apa yang ada di belakang pinggan atau gelas minuman di restoran/kedai makan yang kita makan!

eerk!!!

10 comments :

  1. assalam..ehem samalah kita..mama pun selalu check pinggan mangkuk kedai@ restoren..ha2x..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena perihatin ye mamakan.kekadang bila makanan yg di jual sedap kita tak kisah benda2 camni..huhu

      Delete
  2. tak tunjuk kat tokey restoren tu ke..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. malas nk komplen..pasni takdelah nak kesana lagi..:/

      Delete
  3. mmg byk tempat cenggitu, gamaknya dorang main bilas sekali lalu kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. diarang basuh sabun yg belah atas je..yg belah bawah biokan aje..

      Delete
  4. assallam kak yon..adui ngeri lak acik rasa kak yon..acik kalau masuk restoren jarang sangat order minuman.tapi mungkin pinggak pun sama kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm Acik Erna..
      petua pelaris kut!! hehe

      Delete
  5. Replies
    1. murni serem nak minum..uwekk!

      Delete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..