*

Saturday, 16 February 2013

makan..makan dan makan lagi part 3

Assalaam rakan blogger yang di kasihi.. 
semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..amin.

cerita pasal makan makan lagi.. 
sempena ulang tahun kelahiran akk kali ini.. Anas dan Nora pulak belanja makan. makan di Bagan Lalang..tempat yang sama kami pernah makan.  kami pergi awal.. senang dapat tempat tak payah nak booking meja..

 ikan jenahak 3 rasa..


 terubuk bakar dan pari bakar..

 lala masak pedas

 sotong foreng tepung..

 ketam telor masin. rasanya kali ini masakan nya sangat sedap. semua orang puas hati.. makan pun dengan senang hati..wallah..:))

dapat pulak hadiah. semuga Anas sefamily di murahkan rezeki..dalam keredhaan dan perlindungan Allah..Amin.

4 comments :

  1. adui sedapnyaaaa dapat makan seafood camni. dah lama tak makan besar. hihi

    ReplyDelete
  2. bertambah sedap bila ada orang belanjakan..hehe

    ReplyDelete
  3. ehem..lama mama tak ke bagan lalang..selalu lalu je kat sana..he2x..jauh juga kan..

    ReplyDelete
  4. memang jauhlah mama..berbaloi kalau masakan nya sedap..hehe

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..