25.1.13

senyuman rose

Assalaam rakan blogger yang di kasihi.. 
semoga kita semua di rahmati dan dalam perlindungan Allah..

aktiviti akk hari ini di sini ..
  jom layan kuntuman bunga2 rose akk yang menanti untuk berkembang..
senyuman rose









suka tak? siapa yang tak sukakan bunga rose kan!

12 comments:

  1. wooo...

    cantik dan semestinya wangi kan kak ros?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tentu cantik..ada juga yg tak wangi...

      Delete
  2. cantiknya... rasa mcm nak petik je klu ada depan mata

    ReplyDelete
    Replies
    1. sayangnya rose ni hanya penyeri halaman.kalau di petik hilanglah seri halaman..huhu

      Delete
  3. Sukaaaa!! Kakak memang penggemar bunga ros walau tanam tak sesubur macam Kak Yon punya Rose.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pokok rose kena beri perhatian kebih..pendek kata dia mengada2..hehe

      Delete
  4. rasanya aku semakin jeles ni
    huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jom tanam pokok bunga rose..:)

      Delete
  5. nice day :)
    hargailah hari kemaren,
    mimpikanlah hari esok,
    tetapi hiduplah untuk hari ini.
    bagi-bagi motivasinya yaah...

    http://wisataoutboundmalang.com/

    http://www.nolimitadventure.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. terimakasih singgah disini :)
      have a nice day..

      Delete
  6. cantiknya bunga2 rose kak ros tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang ni musim dia gugur..sikitmasa lagi meriah kembali..

      Delete

lihat yang lain..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...