*

Friday, 11 January 2013

duniaku kini

Assalaam..
kalau boleh akk nak selalu  happy2 sahaja..*luaran nampak happykan.. tapi apakan daya tak mampu akk menolaknya.. bila kesedihan juga yang selalu bertandang di jiwa akk nie..huhuh
 semuanya kerja Allah. Mungkin ada hikmah buat akk di sebalik semua kejadianNya..

happy2kan diri jaga baby dan membelai pokok rose..
ini koleksi pokok rose terbaharu yang akk beli 2 minggu lepas. IDnya generous gardener. pokok  jenis climber dan sangat wangi. akk tanam dalam pasu yang sederhana dan letakkan dia di arc supaya dia akan melilit naik atas arc  *dengan bantuan akk, pokok rose tak boleh melilit sendiri * dan membentuk sebagai pintu gerbang.nak tunggu berapa tahun boleh jadi begitu ekk!
sama2lah kita tunggu ~~~~




tengok! manisnya senyumannya..
macam2 memek muka di buatnya..




pelajaran hari ini..dia dah pandai menyembur air liur..
buurrrrr..kata orang tua2..habis gugur rambut emaknya.
ada kaitan ke..


Aideen ngences ye? adalah benda yang Aideen teringin nak makan tak dapatkan!

ginilah aktiviti seharian akk buat masa sebulan dua nie..huhu
rasa duniaku kini  gelap tapi terang..macam katak duduk bawah gelas..hahaha





6 comments :

  1. ala comel. dah pandai senyum dah...

    ReplyDelete
  2. sabar
    segala yang berlaku pasti ada hikmahnya

    ReplyDelete
  3. Rapunzeel Cikilolo..
    terimakasih..kuat gelak dah..

    ReplyDelete
  4. tehr..
    tengah bersabarlah ni.Insyaallah dapat akk atasi dugaan ini..

    ReplyDelete
  5. semoga lebih kuat dan tabah hadapi dugaan..alahai comelnya baby tue :)

    ReplyDelete
  6. blueiceButterfly..
    insyaallah.. moga Allah ringankan dugaan yang akk tanggung dan terimakasih.

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..