*

Tuesday, 8 January 2013

cucuku

Assalaam..
sesekali jadi fulltime nenek seronoknya bukan main..hehe
melayan kerenah cucu..yang suka berborak..entah apa2 yang di borakkannya..
macam2 bunyi keluar dari mulutnya..
awwwaa..eerk eeerk..huuuu..huuh..
last2..uweeeeeeekkkk..uwekk...
baru umur 3 bulan dah serupa budak umur 6 bulan..
perkataan pertama yang di ajar moomynya..
Allah! 
mengikut juga dia..:))))

Aideen tengah happy tu..tengok berseri2 mukanya..

geramnya nengok budak ni..wan rasa nak geget dagu dia tu...

 rasa nak tarik2 pipi dia yang babam tu..




 dah penat mengagah..mintak kopek..






bestnya jadi baby kan. suka hati lah nak posing camne pun..tetap comel..



8 comments :

  1. alah. comelnye...

    sampai tetido melayan orang ye kamu :)

    ReplyDelete
  2. comelnya mata dia bulatt..ololo cayang baby :)

    ReplyDelete
  3. ...dan akhirnya terlena

    memang tak puas main dan jaga baby macam ni

    ReplyDelete
  4. comel sungguh cucu kak yon nih..

    rindu nak cium bau baby..

    ReplyDelete
  5. Rapunzeel Cikilolo..
    nenek pun ikut tidur..hehe

    ReplyDelete
  6. tehr..
    lepas cucu lena..nenek pun sama lena..

    ReplyDelete
  7. zulaikha megat..
    itulah..bila hujung minggu dia takde terasa rindu bau baby..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..