*

Saturday, 15 December 2012

woods'..berkesannya..

Assalaam..
beberapa hari lepas akk rasa tak berapa sihat badan..mulanya terasa dedor badan lepastu akk batuk2 pulak..
sekarang ini kan musim buah..durian, rambutan, manggis, duku langsat..makanlah selagi boleh! haha
bahananya..bila dapat penyakit..tanggunglah sendiri ye!!
 
akk ni pulak jenis tak suka makan ubat. kalau demam ke..sakit kepala ke..batuk ke..akk rela makan ubat cara orang kampung atau ikut petua orang dulu2..

tapi kali ni segala petua mak nenek yang akk amalkan tak menjadi dah..heheh

beralah juga akk..akur dengan papa yang telah bersusah payah membelikan dan memaksa akk makan  ubat batuk yg di belinya..

gula2 ubat batuk woods'  memang sangat berkesan.akk batuk sampai hilang suara..alhamdhulillah.. tak habis pun 2 packet akk makan.. habis semua bendaallah dalam kerongkong cair dan keluar.
sepeket berisi 6 biji gula2...makanlah ikut suka. 
woods' ni ada banyak jenis dan perasa.
 pilihlah yang extra strong..pasti strong!
 salam dan jumpa lagi..:)


7 comments :

  1. paling best, letak woods kat tengah tekak yang banyak kahak tu lama-lama.

    biar cair kahak tu semua...

    ReplyDelete
  2. Cikilolo..
    dah keluar..lega rasanya!!

    ReplyDelete
  3. tiap penyakit ada ubatnya
    tapi
    saya tak suka makan ubat batuk
    huhu

    ReplyDelete
  4. Kita serupa kakrose, liat betul nak mkn ubat melainkan kalau dah tumbang, terpaksa juga telan. Bukan takut tapi memang taknak biasakan. Kakrose, woods ni sesuai utk cikgu fahmi, dia jenis takut ubat air...hehe..

    Zana tak pasti boleh pergi ke tak sebab kereta yg ada kat rumah kakak ni tak boleh jln jauh, takat Alamanda je yakinnya. Terima kasih pelawaan kakrose, insyaallah ada kereta sendiri kami sampai juga.

    ReplyDelete
  5. tehr..
    setuju sangat..kalu terpaksa baru makan..

    ReplyDelete
  6. zana..
    selalu belum ada rezeki nak jumpa lagi kat sini..huhu

    ReplyDelete
  7. ehem..musim buah ni mama tak makan pun buah2an tu..tapi tetap batuk & lemau..hu2x..antibodi dah tak kuat..

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..