*

Tuesday, 4 December 2012

hasil yang sambil sambil..

 
Assalaam..
semalam dapatlah akk cashoutkan imbuhan yang akk dapat hasil dari iklan yang terpapar di blog akk. terimakasih banyak banyak kepada penaja melalui Nuffnang yang sudi dan tak henti2 menyiarkan iklan mereka di sini..:))

tak kisah banyak mana pun rezeki akk..akk terima seadanya dan tidak beriya iya mengejarnya.
 Alhamdhulillah..berdikit2..lama2 membukit..hehe

akaun akk dah kosong!

ada lagi BE yang sedang bersiaran..:))

voucher citibank pulak datang lagi..bulan september punya belum guna..november punya dah datang..
alhamdhulillah..
tetiba teringat mata ganjaran Bhpetrol yang lama belum ditebus. petang nanti bila isi petrol nak cek berapa banyak dah terkumpul..:))))

terimakasih sudi membaca coretan akk..singgah lagi ye..:)

10 comments :

  1. Betul Kak Yon... bukan dikejar biarkan saja tapi lama-lama jadi banyak itu yg seronok. Tak perlu kerja keras pun.

    ReplyDelete
  2. hehehe. memang generasi mak-mak suke ni. termasuk mak saye :)

    ReplyDelete
  3. kakzakie..
    makin lama makin seronok..hihi

    ReplyDelete
  4. Rapunzeel Cikilolo..
    mak awak pun join jugak.bagilah link blog mak awak..:)

    ReplyDelete
  5. ehem suka2 berblogging akhirnya dapat tuai hasilnya..he2x..

    ReplyDelete
  6. X pernah dpt lg...br link dgn nuffnang pun...hehehe.....cm mn nk dpt tu ye? Ajarlh kita......

    ReplyDelete
  7. mama aini..
    pastu kita kena rajin2 lah blogwalking pulak..:)

    ReplyDelete
  8. ibuhani..
    akk pun tak pandai sangat.yang penting blogging dan blogwalking secara ikhlas..santai dan relek..

    ReplyDelete
  9. Nor Salmi..
    terimakasih..ala seciput jer..:)

    ReplyDelete

terimakasih kerana sudi komen mengomen. komen mengomen boleh mengeratkan hubungan silaturahim di alam maya ini..