*

Monday, 31 December 2012

hari minggu yang santai

Assalaam..

Dah lama akk tak rasa suasana santai pada hari hujung minggu..
kebetulan kami minggu ni takde aktiviti..
pagi2 papa dah ajak pergi jogging..
selalunya tak pernah jogging bersama..
akk suka pergi sebelah pagi..papa pulak suka jogging petang..
kali ni dapat bersama..tu yang seronoknya..hehe
dapatlah buat dua pusingan kat tasik seksyen 7 shah alam..
amik masa dalam sejam lebih jer..
lepas rehat kejap..lepak pulak kat kedai makan..apa nama ntah kedai tu...tak tengok pulak..
sarapan pagi.. makan soto dgn airteh o secawan..
dua2 oder benda yang sama..
sehati sejiwalah katakan! kan! kan! kan!

tapi.....kalau yang sorang oder benda lain..kan boleh merasa sikit sorang!



 balik rumah apa lagi..pokok rose lah yang akk kerjakan. buang daun, gembur tanah, bubuh baja, alih pasu..apa2 ajelah..sambil2 tangkap gambar..hehe









 dah siap kerja2 kat halaman..gatal tanganlah pulak nak mengecat. habis semua pasu dan kaki pasu bunga akk cat warna putih.
daripada terbiar berkarat kat tepi rumah.. bila sudah di cat semula baru nampak serinya..

bila matahari dah meninggi..macam tau aje perut ni mintak di isi. papa pun macam tau ajer apa ada dalam isi hati isteri..
awak nak masak ke ari ni..atau nak beli?
tak payah beli lah awak..kita masak aje!
klik ler sini...

sekian the story..hihihi






















 







Post a Comment